Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Mega Image conduce Top-ul deschiderilor în iulie

Autor: Meat MIlkvineri, 1 august, 2014

Retailerii moderni si-au dezvoltat retelele in luna iulie, fiind inaugurate in total 16 unitati comerciale. In ceea ce priveste formatul, jucatorii s-au concentrat pe extinderea retelelor de proximitate. Reteaua Mega Image a bifat cele mai multe deschideri, cu 9 magazine noi. Pe locul al doilea in topul celor mai expansivi retaileri se afla Profi, cu 5 unitati, iar pozitia a treia este ocupata de Penny si Lidl, care au inaugurat cate un magazin.

 Dintre cele 9 unitati comerciale deschise de Mega Image, 7 sunt in segmentul de proximitate Shop&Go si 2 sunt supermarketuri Mega Image. Cu aceste deschideri, numarul total al unitatilor a ajuns la 326, iar reteaua Shop&Go a depasit pragul de 150 de magazine, noteaza Progresiv.

Reteaua Profi, detinuta de fondul de investitii Enterprise Investors, a inaugurat 5 magazine, 3 in format standard si 2 in formatul de proximitate Profi City. In plus, retailerul a deschis la Baraolt, judetul Covasna, al doilea magazin modular al retelei. Prin aceste inaugurari, Profi a ajuns 236 de magazine in 118 localitati. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...