Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

2008, anul recordului pe piata carnii

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

In anul 2008 s-au inregistrat tranzactii record pe piata carnii, atat pe segmentul carnii si produselor de porc, cat si pe cel al carnii de pui, au anuntat reprezentantii grupului specializat de prognoze GIRA Meat Club.

Potrivit acestora, in 2008, productia de carne de porc a crescut cu 2,4% la nivel global, pana la peste 93 de milioane de tone. Cele mai mari cresteri pe acest segment au fost raportate in China si in Statele Unite ale Americii, in timp ce Europa a inregistrat o mica scadere.

In schimb, expertii GIRA asteapta o crestere usoara pentru 2009, de numai 0,4%, pe fondul miscarilor din piata chineza. Cresteri vor fi resimtite pe pietele din Canada si din Rusia, in timp ce in Statele Unite si in spatiul european sunt asteptate scaderi. Potrivit GIRA, piata europeana ar putea scadea in 2009 cu pana la doua procente, dupa ce reducerea costurilor, pe fondul crizei economice, a afectat numarul fermelor de porcine din zona. In SUA nu vor scadea numai stocurile, ci si cererea, din cauza preturilor mari, comenteaza specialistii GIRA.

La nivel global, consumul va inregistra anul acesta o crestere de 0,5% fata de 3% in 2008, crestere datorata strict Chinei. In restul lumii, preturile ridicate si scaderea puterii de cumparare vor produce un declin al cererii pe segmentul carnii de porc.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...