Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

În 2013, Mega Image a deschis câte un magazin la 3 zile!

Autor: Meat MIlkjoi, 9 ianuarie, 2014

De la începutul lui 2013 până la finalul anului, reţeaua Mega Image s-a extins cu 104 de supermarket-uri – 37 sub brandul Mega Image, 66 sub brandul Shop&Go şi un magazin sub brandul AB Cool Food. În total, Mega Image a ajuns la 296 magazine, din care mai mult de 30% au fost deschise anul trecut, informeaza Capital

Buticurile postrevoluţionare au fost înlocuite treptat de super- şi hipermarketuri, care de la jumătatea anilor ’90 încoace au luat peste 50% din piaţa bunurilor de larg consum. Astfel, peste 90% din bugetul de cumpărături al românilor (mai ales din oraşe) a ajuns să meargă acum către magazine precum Kaufland, Carrefour, Auchan, Metro, Cora, Billa, Lidl etc.

Capital scria pe finalul anului trecut că aproximativ 10.000 de magazine de bloc şi alimentare s-au închis în ultimii cinci ani. Peste 3.600 de români au ales în 2013 să lucreze la Mega Image. Unii pe salarii de 900 de lei

Mega Image a facut un număr mare de angajări, de la începutul anului 2013 şi până în prezent având peste 3.600 de noi angajaţi, care lucrează la sediul central şi în magazine. Potrivit informaţiilor din piaţă, salariul pentru un post de casier sau lucrător comercial începe de la 830 – 900 lei şi poate ajunge la 1.200 lei, în funcţie de vechime şi experienţă. Pe lângă salariu, angajaţii primesc şi 24 de bonuri de masă (în valoare totală de circa 195 lei).

Şefii de raioane sau departamente încep cu un salariu de 1.800-2.000 de lei şi pot câştiga mai mult după câţiva ani de experienţă pe post.(Mai multe, pe www.capital.ro)

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...