Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

În 2014, SC Diana SRL își va extinde rețeaua de magazine

Autor: Meat MIlkmiercuri, 8 ianuarie, 2014

Răspunzând unei serii de întrebări, Iulia Popescu, specialist marketing al SC Diana SRL, a declarat pentru Revista Piața că, în 2014, ”continuarea reducerii TVA la produsele alimentare va adauga un nou element de atractivitate, cu consecinte poz-itive pentru activitatea magazinelor Diana. Magazinele Diana sunt furnizoare importante de produse si de preparate din carne. Principalele atribute ale acestora sunt prospetimea si calitatea garantate de noi, in numele producatorului care face parte din acelasi grup de firme.”

O altă țintă a anului va fi ”continuarea politicii de extindere a retelei de magazine Diana, in ritmul aplicat in ultimul timp, inclusiv in anul 2013. Dezvoltarea retelei noastre in regiune s-a dovedit cea mai buna politica de comunicare si de intarire a increderii clientilor in calitatea serviciilor noastre comerciale.”

Nu în ultimul rând, SC Diana SRL va urmări ”monitorizarea permanenta a raspunsului clientilor la oferta de produse si modelarea acesteia in timp real. Comportamentele pe piata ale clientilor magazinelor Diana sunt principiul fundamental dupa care se remodealeaza oferta comerciala a retelei de magazine.” (Mai multe, pe www.revista-piata.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...