Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

În 2015, Auchan vrea o creștere de 30 %

Autor: Meat MIlkmarți, 15 aprilie, 2014

2015 va fi primul an in care Auchan va contabiliza cresteri de vanzari in hypermarketurile Real preluate de la grupul Metro. In acest moment, tinta prioritara a francezilor este cresterea numarului de clienti cu 30% in fostele magazine Real.

„Numarul de clienti este cel mai important indicator de performanta pentru noi si mesajul meu pentru toti colaboratorii nostri este de a se uita si ei, in primul rand, la rata de crestere a numarului de clienti”, a declarat Patrick Espasa, Directorul General Auchan Romania. Pentru acest an, un alt obiectiv setat de Espasa este cresterea numarului de articole vandute in magazinele Real integrate in reteaua Auchan, informeaza Progresiv.

“Tinand cont ca, potrivit datelor noastre, pretul mediu in reteaua Auchan este cu 27% mai mic decat pretul mediu in magazinele Real anterior preluarii, am  avea nevoie de o crestere de 27% a volumelor de vanzari doar pentru a ne mentine la aceeasi cifra de afaceri. In 2015 speram ca si cifra de afaceri sa fie pe crestere”, a precizat directorul Auchan Romania.(Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...