Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Bauma

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine

Autor: Meat MIlkmarți, 6 ianuarie, 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare din ultimii patru ani de belgienii de la Mega Image, informează Ziarul financiar.

Dealtfel, Mega Image șia propus să rămână lider, compania ajungând la finalul anului 2014 la un total de 410 de magazine, din care jumătate deschise în ultimii doi ani.

Dar, nici cei de la Profi nu se lasă mai prejos: „Strategia noastră este să deschidem în 2015 cel puţin tot atât de multe magazine ca în 2014 – adică peste 70 -, dar ţintim de fapt 100 de unităţi noi. Pentru 50 dintre ele avem deja spaţiile. În ce priveşte modalitatea de expansiune, suntem deschişi tuturor oportunităţilor (expansiune directă sau prin achiziţii, n.red.)“, spun reprezentanţii Profi. În doi ani compania vrea să ajungă la 500 de unităţi faţă de 275 în prezent.

Pentru a tura la maximum motoarele expansiunii cele două reţele trebuie să scoată din buzunar câteva zeci de milioane de euro. Jucătorii din comerţul modern, care, în România au conturat o piaţă de circa 9 mld. euro, s-au extins anul trecut cu aproape 250 de magazine, menţinând ritmul din 2013 şi ducând numărul total de unităţi până la un pas de 1.500.

Campionii expansiunii au fost Mega Image şi Profi, urmaţi la distanţă considerabilă de Penny Market, Lidl şi Kaufland. Cei cinci au investit peste 200 mil. euro şi sunt responsabili pentru 93% dintre deschiderile de magazine de anul trecut.

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...

Prețul pentru carnea de pui din România a scăzut cu 10 procente
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 26 noiembrie 2014

În luna noiembrie, prețul pentru carnea de pui la raft este mai mic cu 10% după o serie de reduceri de preţ cu până la 15% la poarta fermei. Reprezentanţii producătorilor de carne de pasăre au anunţat că daca TVA nu va fi redus, foarte multe companii vor ajunge la faliment din cauza presiunii cauzate de restricțiile rusești asupra...