Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

În 2016, UE a exportat alimente în valoare de 130,7 miliarde de euro

Autor: meatmilkluni, 27 februarie, 2017

Uniunea Europeană a realizat exporturi record de produse alimentare anul trecut, SUA şi China constituind pieţele principale, potrivit Deutsche Welle. Importurile de produse alimentare au scăzut însă în aceeaşI perioadă, contribuind semnificativ la excedentul commercial în creştere al blocului.

 

Potrivit Comisiei Europene, Uniunea Europeană a înregistrat un nou maxim istoric din punct de vedere al exporturilor de produse agroalimentare în 2016, acestea atingand 130,7 miliarde de euro, cu 1,7 miliarde de euro, sau 1,3% peste nivelul din 2015, şI cu 29,4 miliarde de euro, sau 29%, peste cel din 2011.

 

Cifrele includ încă data statistice din Marea Britanie. Carnea de porc şi uleiul de măsline au constituit două categorii cu creşteri puternice ale exporturilor anuale. În 2016, cele mai importante destinaţii de export pentru produsele agroalimentare din UE au fost SUA, China, Elveţia, Japonia, Rusia, în timp ce principalele surse de importuri de produse agroalimentare au fost Brazilia, SUA, Argentina, China, Elveţia.

 

Sectorul produselor agroalimentare a reprezentat 7,5% din exporturile totale de bunuri ale UE din 2016. Importurile de produse alimentare au totalizat 6,6% din importurile totale de bunuri ale UE.

Smithfield a încheiat un acord de comercializare on-line pe piața Chinei
Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 1 noiembrie 2017

Procesorul american de porc Smithfield Foods a încheiat un acord exclusiv de a vinde carne pe site-ul chinez JD.com, extinzându-și prezența pe cea mai mare piață de consum din lume. Potrivit acordului, Smithfield Foods, o filială a grupului WH din Hong Kong va vinde o gamă largă de carne de porc, după cum informează Global Meat...

Mengniu va colabora cu Alibaba pentru comercializarea lactatelor
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 18 octombrie 2017

Chinezii de la Mengniu fructifică la maxim comerțul electronic care este acum punctul principal de intrare pentru importurile de produse lactate în China, obținând o cotă de două treimi din întreaga piață de consum pentru importurile de produse lactate.   Popularitatea canalului a fost stimulată de prețul relativ scăzut al...