Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

-2,2 % pentru Metro, în primele 9 luni ale anului

Autor: Meat MIlkmarți, 22 octombrie, 2013

Grupul german Metro a raportat vanzari de 46,3 miliarde euro in primele noua luni ale anului 2013, in scadere cu 2,2% fata de aceeasi perioada din anul anterior, in principal ca urmare a vanzarii operatiunilor Real din Europa de Est si a efectelor negative asupra cursului valutar. Potrivit comunicatului emis de companie, vanzarile aferente celui de-al treilea trimestru s-au situat cu 2,1% sub cele inregistrate in trimestrul trei din 2012, pana la 15,5 miliarde euro, afirma Modern Buyer.

Ponderea vanzarilor diviziilor on-line, livrari la domiciliu, activitati din francize precum si a branduri proprii s-a majorat in totalul vanzarilor in perioada mentionata. Pe parcursul trimestrului trei a avut loc un eveniment important: finalizarea tranzactiei prin care magazinele Real din Europa de Est au fost preluate de catre retailerul francez Auchan.

In ceea ce priveste divizia Cash&Carry, aceasta a raportat vanzari in scadere cu doua procente in perioada ianuarie-septembrie 2013, pana la 22,6 miliarde euro. Ajustand rezultatele in functie de cesionarea Makro Cash & Carry din Marea Britanie, vanzarile s-au situat la nivelul celor inregistrate in perioada similara din 2012. (Mai multe, pe www.modernbuyer.ro)

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...