Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Carrefour a acordat premiile Concursului de desene pentru copii

Autor: Meat MIlkvineri, 22 aprilie, 2016

București, 21 aprilie 2016: Carrefour România întâmpină Sărbătorile de Paști cu cea de-a 29-a ediție a concursului de desene pentru copii, desfășurată în acest an, în perioada 22 martie – 18 aprilie 2016, în școlile generale din proximitatea hipermarketurilor Carrefour din întreaga țară, dar și pe platforma online dedicată concursului. Week-end-uri pentru copii și familiile lor la Disneyland Paris, biciclete, laptopuri, tablete, ceasuri Apple Watch și cupoane de cumpărături au constituit mult-râvnitele premii din acest an.

 

Tema propusă pentru această ediție, “De Paște, eroii tăi preferați se întâlnesc la Carrefour!”, a stimulat imaginația micuților și i-a îndeamnat să deseneze sau să își creeze eroii preferați. La concursul tradițional au participat peste 300.000 elevi, din clasele 0-VIII, de la 696 de școli care au primit planșe, în cele 18 orașe în care Carrefour își desfășoară activitatea:

 

În ceea ce privește concursul online de desene, ediția din acest an a adus un element de noutate. Platforma online http://carrefour.ro/concurs-desene/ a oferit copiilor, cu vârste între 3 și 6 ani, posibilitatea de a desena electronic planșa. După ce a fost desenată, părinții au putut încărca planșa de desen direct pe site, înscriindu-și astfel copiii într-o competiție bazată pe voturi online.

 

Cei care au obținut minim 30 de voturi au participat la tragerea la sorți, unde au avut șansa de a câștiga unul dintre premiile speciale : un MacBook Air, un Ipad Air 2 și un Apple Watch Sport.

“Suntem extrem de bucuroși să găzduim, din nou, acest concurs minunat, care îi pune în valoare pe cei mici. Nimic nu se compară cu entuziasmul copiilor de a picta sau realiza colaje creative, lucru care ne motivează permanent să găsim noi opțiuni de a le premia creativitatea. Acesta este motivul pentru care am dezvoltat și mai mult dimensiunea online, pe lângă cea tradițională, din școli – pentru a oferi tinerelor talente mai multe variante de exprimare artistică. Mai mult decât atât, clienții noștri, părinții, profesorii și publicul larg vor putea admira creațiile micilor artiști, atât în galeria online, disponibilă pe site-ul www.carrefour.ro, cât și în magazinele din țară”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing Carrefour România.

 

Premiul cel mare al concursului din școli, oferit de Carrefour România, a constat în 18 excursii la parcul de distracție Disneyland, împărțite pe fiecare oraș participant. Astfel, 18 elevi norocoși, împreună cu familiile lor, se vor distra timp de un weekend alături de personajele din desenele animate favorite.

 

Pentru elevii care au participat la concursul din școli, premiile au fost următoarele:

 

Premiul I – 18 excursii de un weekend, pentru câștigători și familiile lor (2 copii și 2 adulți) la Disneyland Resort Paris;

Premiul II –  18 laptopuri;

Premiul III – 29 de biciclete (1 premiu/magazin);

Mențiuni clasele V-VIII – 29 de tablete (1 premiu/magazin);

Mențiuni clasele 0-IV – 29 de smartphone-uri (1 premiu/magazin);

Mențiuni speciale –290 de cupoane de cumpărături Carrefour în valoare de 100 lei (10 premii/magazin);

Premii colective – 2.250 de premii pentru cele 18 orașe participante (125 de premii/oraș);

 

Mai multe informații despre concurs sunt disponibile pe site-ul http://carrefour.ro/concurs-desene/.

 

Premiile au fost oferite de Carrefour și partenerii săi: Animal Kingdom, Colgate-Palmolive, Eurosport DHS, Just Master Activities, Network One Distribution, Pepsico, RTC Proffice Experience, Savcom, Tymbark.

 

Despre Carrefour:

 

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul 1în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. Zilnic, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.

În România, Grupul Carrefour numără 190 de magazine dintre care 29 hipermarketuri ‘Carrefour’, 107 supermarketuri ‘Market’, 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’ și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.

S-a deschis expoziția Lidl-„Muzeul bucatelor ascunse”
Autor: meatmilk  /   luni, 17 septembrie 2018

În perioada 13-29 septembrie, Lidl a deschis în București, pe Calea Victoriei Nr. 46, Muzeul Bucatelor Ascunse, o expoziție gastronomicătemporară ce își propune să conserve tradițiile culinare, prin intermediulrețetelor autentic românești.   MuzeulBucatelor Ascunse reunește rețete ale unor preparate specifice diferitelor...

Lidl susține programul VIA, destinat tinerilor afectați de cancer
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Izolarea este cunoscută ca fiind problema numărul unu cu care se confruntă tinerii adulți atunci când au de a face cu un diagnostic precum cancerul.   ,,VIA – aplicația mobilă concepută pentru a conecta persoane și pentru a crea conexiuni umane între tinerii adulți care se luptă cu cancerul astfel încât...