Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

37% din deseurile generate de compania Mega Image si reteaua sa de magazine sunt reciclate

Autor: Meat MIlkluni, 25 august, 2014

Mega Image, retailerul cu cea mai mare retea de magazine din Romania in functie de numarul de unitati, obtine 23% din vanzarile companiei prin intermediul marcilore private, potrivit unui raport de sustenabilitate al grupului belgian Delhaize, care controleaza lantul de suermarketuri si magazine de proximitate.

Potrivit raportului de sustenabilitate, 37% din deseurile generate de compania Mega Image si reteaua sa de magazine sunt reciclate, tinta companiei fiind ca pana in 2020 acest procent sa creasca la 60%. De asemenea, din 2014, compania urmeaza sa tina anual cate un eveniment „Zero deseuri” prin care sa puna la dispozitia clientilor informatii despre reciclarea deseurilor si sustenabilitate.

Anul trecut, Mega Image a avut o cfra de afaceri de 530 de milioane de euro, astfel ca valaorea vanzarilor generate de marcile proprii ale companiei s-a ridicat la 122 milioane de euro. Principalele branduri proprii ale Mega Image sunt 365 (produse cu raport bun calitate-pret) si Delhaize (in special produse premium aduse din import), Bio (produse alimentare organice), Eco (produse ecologice non-alimentare), Care (produse nealimentare), Le Boucher (carne proaspata) si Gusturi Romanesti (produse alimentare traditionale romanesti).

 

Mega Image opereaza in prezent, in Romania, 330 de magazine, dintre care 174 supermarketuri Mega Image, 156 magazine de proximitate Shop&Go si un magazin specializat in produse congelate AB Cool Food. Compania a achizitionat, in luna august, reteaua de magazine Angst, astfel ca retailerul va depasi in curand 350 de unitati comerciale. Magazinulprogresiv.ro

În 2015, Frigoexpres va avea o creștere de 10 %
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

În anul 2015, compania de transport Frigoexpres va avea o creștere de 10 % a afacerilor, a declarat Florian Mihuţ, Directorul General şi acţionarul majoritar al transportatorului orădean, la acest lucru urmând să contrinuie noile contracte semnate în Germania, Franţa şi Elveţia.   „Anul trecut l-am terminat cu o cifră de...

Afacerile VPK Packaging-Salonta vor trece de 23 de milioane de euro
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 ianuarie 2015

Afacerile VPK Packaging-Salonta vor trece de 23 de milioane de euro, în 2015. Mai precis, producătorul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deţine pe piaţa locală două fabrici la Salonta, judeţul Bihor, şi-a bugetat pentru anul 2015 o cifră de afaceri de 23,6 mil. euro, mai mult cu 13% faţă de anul trecut, în principal pe...