Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

41 de maternități echipate de PROFI, Crucea Roșie Română și P&G

Autor: meatmilkjoi, 11 ianuarie, 2018

(Comunicat) PROFI, Procter & Gamble și Crucea Roșie Română au echipat 41 de maternități de stat din România cu peste 80 de pătuțuri noi și 7.600 de lenjerii de pat, necesare pentru a oferi nou-născuților confortul de care au nevoie în primele zile de viață. Donația face parte din campania ,,Hai să dăruim un nou început pentru un nou-născut”.

 

„Maternitatea este locul în care cei mici iau contact pentru prima dată cu mediul extern, fiind un spațiu esențial atât pentru starea lor de bine, cât și a mamelor. Astfel, într-un efort colectiv, ne-am propus ca prin aceasta inițiativă să transformăm mai multe secții de nou-născuți din țară într-un loc mai bine echipat, care răspunde nevoilor acestora.Ne bucurăm să fim  alături de o inițiativă atât de frumoasă, care ne-a invitat, pe fiecare din noi, la un exercițiu de solidaritate.”a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roșie Română.

 

Campania s-a desfășurat în perioada iunie – septembrie 2017 în magazinele PROFI. Beneficiind de forța brandurilor Ariel, Lenor și Pampers, P&G a alocat resurse semnificative pentru a sprijini acest demers. O parte din valoarea vânzărilor cumulate prin comercializarea celor trei produse din toate magazinele PROFI participante în campanie a fost direcționată către această cauză.Identificarea nevoilor imediate existente în cadrul maternităților de stat a fost făcută cu sprijinul Crucii Roșii Române iar distribuția materialelor a demarat în decembrie.

 

Această acțiune este cea mai bună dovadă că atunci când branduri puternice, ONG-uri și retaileri se unesc, pot avea un impact pozitiv în comunități și pot fi o forță dedicată binelui, o forță pentru creștere. P&G, PROFI și Crucea Roșie Română și-au propus prin acest proiect să ofere nou-născuților confortul necesar pentru a le face venirea pe lume cât mai frumoasă.

Top-ul vizibilității în online a produselor din carne pe luna septembrie
Autor: meatmilk  /   miercuri, 11 octombrie 2017

TreeWorks a dat publicității Top-ul vizibilității produselor și mărcilor de carne în online pentru luna septembrie, realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei.   Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii, din care vă prezentăm cele mai...

Raport Tetra Pak: ”The Super Leaders Consummers”, ca agenți de influență
Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 11 octombrie 2017

Tetra Pak a dat publicității un nou raport, Indicele Tetra Pak 2017, care analizează modul în care brandurile trebuie să își concentreze angajamentul online asupra consumatorilor. Compania a identificat un grup de ”Super Leaders”, despre care afirmă că este cel mai influent subsector al unei comunități online mai largi de...