Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

A fost demarată campania Profi iubește viața

Autor: Maria Demetriadjoi, 17 martie, 2016

Magazinele Profi au demarat în această lună parteneriate cu Fundația Cardioprevent și Forumul Național de Prevenție. Este pentru prima oară când un retailer din România se angajează într-un program de prevenție, susținând la nivel național un mod sănătos de viață.

 

“PROFI promovează nu doar un model sănătos de afaceri, ci și un mod sănătos de viață,” a declarat Daniel Cîrstea, Directorul General Profi Rom Food. “Considerăm că parteneriatele cu specialiștii acestor două organizații ne vor ajuta să contribuim într-o și mai mare măsură la îmbunătățirea calității vieții angajaților și clienților noștri din întreaga țară.”

 

“Apreciem în mod deosebit faptul că o rețea de talia Profi pornește la implementarea unor programe de prevenție”, a declarat Prof.Dr. Dan Gaiță, Președinte al Fundației CardioPrevent, Președinte fondator al Fundației Române a Inimii și membru al Comitetului Director al European Heart Network.

 

Magazinele Profi sunt astfel prima companie privată care se alătură Forumului Național de Prevenție (www.fnp.ro). Această organizație are ca misiune reducerea incidenței bolilor respiratorii cronice obstructive, a bolilor neurovasculare, a bolii cronice de rinichi și a complicațiilor datorate ateroscerozei. FNP totodată îsi propune scăderea cu până la 25% a prevalenței hipertensiunii arteriale, oprirea creșterii prevalenței diabetului și a obezității, în principal prin încurajarea consumului zilnic a cel puțin 400 g de legume & fructe și reducerea aportului de grăsimi saturate.

 

Cu peste 9500 de angajați și 380 de magazine în 180 de localități, Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografică din România, iar capacitatea sa de a desfășura un program de prevenție pe o arie atât de extinsă este de natură să afecteze în bine sănătatea unui număr semnificativ de oameni.

Top-ul lunii martie al vizibilității în online al mărcilor de carne
Autor: meatmilk  /   miercuri, 11 aprilie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii marcilor de carne si produse din carne, in online, pentru luna martie 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai...

Arena Bucătarilor-Selgros începe în martie
Autor: meatmilk  /   joi, 15 martie 2018

(Comunicat) Selgros Cash & Carry organizează, începând cu luna aceasta,a X-a ediție a concursului de gătit „Arena Bucătarilor”, dedicat profesioniștilor gastronomiei din industria HoReCa.   Miza competiției din acest an crește și mai mult, atât grație premiilor cât și modificărilor menite să bucure deopotrivă...