Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

A fost lansat codul de bune practici in domeniul scanarii-2012

Autor: marți, 5 februarie, 2013

In cursul lunii aprilie, la Hotel Radisson din Bucuresti a avut loc lansarea oficiala a Codului de Bune Practici in domeniul Scanarii-2012, eveniment destinat, in principal, companiilor de retail

. Protagonistul principal al manifestarii a fost organizatia GS1-Romania, asociatie nepatrimoniala, filiala autohtona a organizatiei omonime care actioneaza la nivel global in domeniul scanarii codurilor de bare, dar care ofera si multe alte servicii in domeniul standardizarii, implementarii sistemelor de trasabilitate etc..

Imbunatatirea imaginii cu ajutorul codului de bare

Evident, Codul de Bune Practici se adreseaza zonei de retail, dar nu numai. In conditiile in care multi procesatori din industria lactatelor si-au dezvoltat propriile retele de magazine, devine la fel de evident ca programul se adreseaza si acestora. In fond, Codul de Bune practici in Domeniul Scanarii nu numai ca ofera avantajele cunoscute care tin de e videnta, contabilitate etc., dar poate contribui substantia la imbunatatirea imaginii magazinului, a companiei, a brandului, stiindu-se ca un consumator multumit va reveni si a doua oara la raft.

Exact aceste avantaje au fost subliniate de domnul Ciprian Iosep, Presedinte al GS1 Romania, Valentin Popescu, director de dezvoltare al organizatiei, de doamna Tullia Imola Balla, viceperedinte al ANPC, dar si de domnul Thomas Quenzer, presedinte al grupului Pricon Graphics, din Elvetia, companie care activeza in Romania si care furnizeaza echipamente de print pentru codul de bare.
Adoptarea acestui Cod de catre procesatori asigura si inscrierea acestora in noua tendinta evidentiata la nivel de Comisie Europeana, tendinta care pune semnul egal intre transparenta si incredere.

Principii ale Codului de Bune Practici

Principiul de baza dupa care a fost elaborat prezentul Cod se subsumeaza sloganului Pretul afisat este cel platit. Codul a fost elaborat de GS1 Romania si a fost agreat de ANPC. Documentul precizeaza procedurile de utilizare a codificarii cu bare si a scanarii acestora in domeniile de comert en-gros si en-detail. Procedurile descrise nu reprezinta responsabilitati legale dar sunt puternic recomandate de GS1 Romania, fiind create pe baza experientelor practice a companiilor specializate in vanzarile en-gros si en-detail. Aderarea voluntara la acest Cod este deschisa oricarei companii si implica respectarea Sistemului Global de Standardizare GS1 si promovarea sa activa in lanturile proprii de distributie.
Pana acum, la Cod au aderat nume de prestigiu din retail, cum ar fi Carrefour, Selgros, Metro si Praktiker. Subliniem faptul ca documentul se afla in perfecta concordanta cu Legea 37/2002, OUG 58/2000, 0G 21/1992 si Legea 296/2004.

Noul Cod se refera expres la: Etichetele de pret afisate la raft, unitatile de expunere, cresterile de pret, reduceri de pret, promotii, relatii cu clientii, Codul pentru vanzatorii externi (furnizori), calitatea tiparirii, metodologia de realizare a examinarii practicilor de scanare si Incalcari ale Codului de Bune Practici. Potrivit acestui ultim capitol, se considera incalcare a Codului refuzul examinarii, suprataxarea unui produs la un cos de 20 de produse sau de 2, la un cos de 40 de produse.

Referitor la lansarea Codului de Bune Practici in Domeniul Scanarii, domnul Ciprian Iosep, Presedinte al GS1 Romania ne-a declarat: Lansarea acestui Cod va aduce ca element de noutate controlul calitatii codului de bare care, speram noi, va fi preluat in contractele de achizitie. Aceasta va insemna cozi mai mici la casele de marcat, eficienta sporita la vanzare, incasari mai mari si consumatori mai multumiti. Pentru procesatorii care detin propriile retele de magazine, acestia pot deveni membri ai organizatiei, adoptand acest Cod, in conditiile in care serviciile noastre sunt personalizate si acopera toate plajele de preturi, de la cele mai mici, modice, pentru magazinele mici si pana la cele consistente, dar rezonabile.

Referindu-se la acelasi eveniment, doamna Camelia Vilau, director de dezvoltare al companiei Mednet, specializata in cercetari de piata, ne-a declarat: In primul rand, imaginea producatorului care detine si magazin este imbunatatita, datorita imbunatatirii relatiei cu clientul. Știm bine ca este neplacut sa constati ca unul este pretul afisat la raft, si cu totul altul este cel de la casa. Personal, ma bucur ca asistam la o evolutie pozitiva, tot mai multi retaileri adoptand acest Cod. Sper ca si companiile de procesare care detin lanturi de magazine sa il adopte, in viitor.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

A fost lansat codul de bune practici in domeniul scanarii-2012

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

In cursul lunii aprilie, la Hotel Radisson din Bucuresti a avut loc lansarea oficiala a Codului de Bune Practici in domeniul Scanarii-2012, eveniment destinat, in principal, companiilor de retail.

Protagonistul principal al manifestarii a fost organizatia GS1-Romania, asociatie nepatrimoniala, filiala autohtona a organizatiei omonime care actioneaza la nivel global in domeniul scanarii codurilor de bare, dar care ofera si multe alte servicii in domeniul standardizarii, implementarii sistemelor de trasabilitate etc..

Imbunatatirea imaginii cu ajutorul codului de bare

Evident, Codul de Bune Practici se adreseaza zonei de retail, dar nu numai. In conditiile in care multi procesatori din industria de carne si-au dezvoltat propriile retele de magazine, unii reusind, chiar, sa se claseze pe primele locuri in topuri, mai ales in cele de key-acount, devine la fel de evident ca programul se adreseaza si acestora. In fond, Codul de Bune practici in Domeniul Scanarii nu numai ca ofera avantajele cunoscute care tin de e videnta, contabilitate etc., dar poate contribui substantia la imbunatatirea imaginii magazinului, a companiei, a brandului, stiindu-se ca un consumator multumit va reveni si a doua oara la raft.

Exact aceste avantaje au fost subliniate de domnul Ciprian Iosep, Presedinte al GS1 Romania, Valentin Popescu, director de dezvoltare al organizatiei, de doamna Tullia Imola Balla, viceperedinte al ANPC, dar si de domnul Thomas Quenzer, presedinte al grupului Pricon Graphics, din Elvetia, companie care activeza in Romania si care furnizeaza echipamente de print pentru codul de bare.
Adoptarea acestui Cod de catre procesatori asigura si inscrierea acestora in noua tendinta evidentiata la nivel de Comisie Europeana, tendinta care pune semnul egal intre transparenta si incredere.

Principii ale Codului de Bune Practici

Principiul de baza dupa care a fost elaborat prezentul Cod se subsumeaza sloganului Pretul afisat este cel platit. Codul a fost elaborat de GS1 Romania si a fost agreat de ANPC. Documentul precizeaza procedurile de utilizare a codificarii cu bare si a scanarii acestora in domeniile de comert en-gros si en-detail. Procedurile descrise nu reprezinta responsabilitati legale dar sunt puternic recomandate de GS1 Romania, fiind create pe baza experientelor practice a companiilor specializate in vanzarile en-gros si en-detail. Aderarea voluntara la acest Cod este deschisa oricarei companii si implica respectarea Sistemului Global de Standardizare GS1 si promovarea sa activa in lanturile proprii de distributie.
Pana acum, la Cod au aderat nume de prestigiu din retail, cum ar fi Carrefour, Selgros, Metro si Praktiker. Subliniem faptul ca documentul se afla in perfecta concordanta cu Legea 37/2002, OUG 58/2000, 0G 21/1992 si Legea 296/2004.

Noul Cod se refera expres la: Etichetele de pret afisate la raft, unitatile de expunere, cresterile de pret, reduceri de pret, promotii, relatii cu clientii, Codul pentru vanzatorii externi (furnizori), calitatea tiparirii, metodologia de realizare a examinarii practicilor de scanare si Incalcari ale Codului de Bune Practici. Potrivit acestui ultim capitol, se considera incalcare a Codului refuzul examinarii, suprataxarea unui produs la un cos de 20 de produse sau de 2, la un cos de 40 de produse.

Referitor la lansarea Codului de Bune Practici in Domeniul Scanarii, domnul Ciprian Iosep, Presedinte al GS1 Romania ne-a declarat: Lansarea acestui Cod va aduce ca element de noutate controlul calitatii codului de bare care, speram noi, va fi preluat in contractele de achizitie. Aceasta va insemna cozi mai mici la casele de marcat, eficienta sporita la vanzare, incasari mai mari si consumatori mai multumiti. Pentru procesatorii care detin propriile retele de magazine, acestia pot deveni membri ai organizatiei, adoptand acest Cod, in conditiile in care serviciile noastre sunt personalizate si acopera toate plajele de preturi, de la cele mai mici, modice, pentru magazinele mici si pana la cele consistente, dar rezonabile.

Referindu-se la acelasi eveniment, doamna Camelia Vilau, director de dezvoltare al companiei Mednet, specializata in cercetari de piata, ne-a declarat: In primul rand, imaginea producatorului care detine si magazin este imbunatatita, datorita imbunatatirii relatiei cu clientul. Știm bine ca este neplacut sa constati ca unul este pretul afisat la raft, si cu totul altul este cel de la casa. Personal, ma bucur ca asistam la o evolutie pozitiva, tot mai multi retaileri adoptand acest Cod. Sper ca si companiile de procesare care detin lanturi de magazine sa il adopte, in viitor.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

A fost lansat codul de bune practici in domeniul scanarii-2012

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

In cursul lunii aprilie, la Hotel Radisson din Bucuresti a avut loc lansarea oficiala a Codului de Bune Practici in domeniul Scanarii-2012, eveniment destinat, in principal, companiilor de retail. Protagonistul principal al manifestarii a fost organizatia GS1-Romania, asociatie nepatrimoniala, filiala autohtona a organizatiei omonime care actioneaza la nivel global in domeniul scanarii codurilor de bare, dar care ofera si multe alte servicii in domeniul standardizarii, implementarii sistemelor de trasabilitate etc..

Imbunatatirea imaginii cu ajutorul codului de bare

Evident, Codul de Bune Practici se adreseaza zonei de retail, dar nu numai. In conditiile in care multi procesatori din industria de carne si-au dezvoltat propriile retele de magazine, unii reusind, chiar, sa se claseze pe primele locuri in topuri, mai ales in cele de key-acount, devine la fel de evident ca programul se adreseaza si acestora. In fond, Codul de Bune practici in Domeniul Scanarii nu numai ca ofera avantajele cunoscute care tin de e videnta, contabilitate etc., dar poate contribui substantial la imbunatatirea imaginii magazinului, a companiei, a brandului, stiindu-se ca un consumator multumit va reveni si a doua oara la raft.

Exact aceste avantaje au fost subliniate de domnul Ciprian Iosep, Presedinte al GS1 Romania, Valentin Popescu, director de dezvoltare al organizatiei, de doamna Tullia Imola Balla, viceperedinte al ANPC, dar si de domnul Thomas Quenzer, presedinte al grupului Pricon Graphics, din Elvetia, companie care activeza in Romania si care furnizeaza echipamente de print pentru codul de bare.
Adoptarea acestui Cod de catre procesatori asigura si inscrierea acestora in noua tendinta evidentiata la nivel de Comisie Europeana, tendinta care pune semnul egal intre transparenta si incredere.

Principii ale Codului de Bune Practici

Principiul de baza dupa care a fost elaborat prezentul Cod se subsumeaza sloganului Pretul afisat este cel platit. Codul a fost elaborat de GS1 Romania si a fost agreat de ANPC. Documentul precizeaza procedurile de utilizare a codificarii cu bare si a scanarii acestora in domeniile de comert en-gros si en-detail. Procedurile descrise nu reprezinta responsabilitati legale dar sunt puternic recomandate de GS1 Romania, fiind create pe baza experientelor practice a companiilor specializate in vanzarile en-gros si en-detail. Aderarea voluntara la acest Cod este deschisa oricarei companii si implica respectarea Sistemului Global de Standardizare GS1 si promovarea sa activa in lanturile proprii de distributie.
Pana acum, la Cod au aderat nume de prestigiu din retail, cum ar fi Carrefour, Selgros, Metro si Praktiker. Subliniem faptul ca documentul se afla in perfecta concordanta cu Legea 37/2002, OUG 58/2000, 0G 21/1992 si Legea 296/2004.

Noul Cod se refera expres la: Etichetele de pret afisate la raft, unitatile de expunere, cresterile de pret, reduceri de pret, promotii, relatii cu clientii, Codul pentru vanzatorii externi (furnizori), calitatea tiparirii, metodologia de realizare a examinarii practicilor de scanare si Incalcari ale Codului de Bune Practici. Potrivit acestui ultim capitol, se considera incalcare a Codului refuzul examinarii, suprataxarea unui produs la un cos de 20 de produse sau de 2, la un cos de 40 de produse.

Referitor la lansarea Codului de Bune Practici in Domeniul Scanarii, domnul Ciprian Iosep, Presedinte al GS1 Romania ne-a declarat: Lansarea acestui Cod va aduce ca element de noutate controlul calitatii codului de bare care, speram noi, va fi preluat in contractele de achizitie. Aceasta va insemna cozi mai mici la casele de marcat, eficienta sporita la vanzare, incasari mai mari si consumatori mai multumiti. Pentru procesatorii care detin propriile retele de magazine, acestia pot deveni membri ai organizatiei, adoptand acest Cod, in conditiile in care serviciile noastre sunt personalizate si acopera toate plajele de preturi, de la cele mai mici, modice, pentru magazinele mici si pana la cele consistente, dar rezonabile.

Referindu-se la acelasi eveniment, doamna Camelia Vilau, director de dezvoltare al companiei Mednet, specializata in cercetari de piata, ne-a declarat: In primul rand, imaginea producatorului care detine si magazin este imbunatatita, datorita imbunatatirii relatiei cu clientul. Știm bine ca este neplacut sa constati ca unul este pretul afisat la raft, si cu totul altul este cel de la casa. Personal, ma bucur ca asistam la o evolutie pozitiva, tot mai multi retaileri adoptand acest Cod. Sper ca si companiile de procesare care detin lanturi de magazine sa il adopte, in viitor.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...