Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Aaylex a devenit Partener Premium al Expo-conferinței Meat & Milk 2016

Autor: Meat MIlkluni, 18 aprilie, 2016

Prestigioasa companie Aaylex a devenit Partenerul Premium al ediției din acest an a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk, evenimentul urmând a avea loc în zilele de 12 și 13 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”SUBFINANȚARE, SUPRATAXARE, IMPORTURI, ziduri în calea unui business de succes, într-o economie aflată în dezechilibru”.

 

Grupul Aaylex este format din mai multe companii romanesti, avand ca si piloni principali companiile: Avicola Buzau, Aaylex Production si Aaylex Distribution.
In structura existenta, Grupul reprezinta unul dintre principalii producatori de carne de pasare din Romania, avand o experienta de peste 30 de ani in industrie.

 

Avand ca baza experienta activitatea de la Avicola Buzau si investind continuu in calitatea, singuranta alimentara si gustul produselor, Aaylex a integrat activitatile de productie, astfel incat rezultatele sa fie usor de verificat si monitorizat.

 

Grupul Aaylex este unul dintre exportatorii principali de produse de carne de pasare din Romania. De-a lungul anilor, a reusit sa lege parteneriate de lunga durata cu companii din Olanda, Germania, Marea Britanie, Italia, Franta, Grecia precum si alte tari europenene si non europene.

FIC: România nu mai este competitivă ca mediu de afaceri
Autor: meatmilk  /   joi, 27 septembrie 2018

(Comunicat FIC) Cele mai recente rezultate ale indicelui percepției membrilor Consiliului Investitorilor Străini (FIC) despre mediul de afaceri (realizat în septembrie 2018) aduc câteva noutăți legate de piața muncii și de fiscalitate.   În același timp, în rândul membrilor FIC persistă dihotomia dintre așteptările...

Companiile germane privesc îngrijorate către viitorul României
Autor: meatmilk  /   luni, 24 septembrie 2018

(Comunicat) Pentru a avea succes în străinătate, companiile au nevoie de un mediu de afaceri stabil și de autorități publice deschise la un dialog real cu reprezentanții mediului de afaceri.   Factori precum predictibilitatea politicilor economice, administrația publică, disponibilitatea forței de muncă, infrastructura,...