Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Aaylex Grup lansează proiectul „Arta este hrană pentru suflet”

Autor: Maria Demetriadjoi, 9 iunie, 2016

Aaylex Grup, deținătoarea binecunoscutei mărci de produse din carne de pasăre Coco Rico, lansează astăzi proiectul „Arta este hrană pentru suflet”, de sprijinire a adevăratelor valori culturale românești, precum și a creatorilor din diferite domenii ale artelor.

 

În cadrul acestui proiect, compania își propune să dezvolte un program de mecenat pentru artiștii români și să promoveze operele acestora, dar și ale iluștrilor lor predecesori, ca parte a unui demers esențial de reconstrucție simbolică a spiritului național.

 

Aaylex Grup inițiază proiectul sprijinind campania de subscripţie naţională pentru achiziția operei lui Constantin Brâncuşi „Cuminţenia pământului”, printr-o donație de 10.000 de euro.

 

„Contribuția fiecăruia dintre noi contează ca putere a exemplului, în efortul de a recupera această lucrare importantă a marelui nostru sculptor, Brâncuși. Investiția în cultura românească, în «creatorii de bun-gust» este o prioritate pentru noi, produsele culturale fiind o hrană spirituală pentru suflet. Compania Aaylex sprijină cultura românească și încurajează inițiativele artistice, pentru că una dintre valorile noastre reprezentative este creativitatea. Susținem un stil de viață echilibrat, în care trebuie să împletim cu armonie grija pentru familie, pentru copii și pentru o nutriție sănătoasă, cu educația pentru aprecierea esteticului. Această inițiativă reprezintă un act de solidaritate, menit să ne unească în acest demers de reconstrucție, dar și un gest de normalitate, o expresie directă a valorilor ce caracterizează brandul Coco Rico, de susținere a gustului și a calității”, a declarat Bogdan Grama, director general Aaylex Grup.

 

Proiectul „Arta este hrană pentru suflet” va continua în perioada imediat următoare cu o suită de evenimente și acțiuni expoziționale.

 

Despre Grupul Aaylex și brandul Coco Rico

Aaylex este un grup de companii cu capital 100% românesc, ale cărui operațiuni se desfășoară în 27 ferme de creștere pui, din 6 județe ale țării: Buzău, Brăila, Călărași, Galați, Giurgiu și Prahova. Acestora li se adaugă: 2 stații de incubație, 2 ferme de reproducție păsări-adulți, 2 ferme de reproducție păsări- tineret și un abator propriu localizat în Buzău (unul dintre cele mai performante abatoare din Europa, ce procesează în prezent întregul efectiv de păsări provenit din fermele Aaylex) precum și compania de distribuție a produselor Coco Rico.

 

Companiile grupului dețin numeroase certificări internaționale privind managementul integrat al calității și siguranței produselor, precum: ISO 22000: 2005,  ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, BRC grade AA, IFS High Level, UKAS și certificarea Halal.

Grupul Aaylex produce și comercializează brandul Coco Rico – produse din carne de pui fără hormoni de creștere*, fără aditivi alimentari și fără făinuri animale.

 

Alege responsabil pentru sănătatea familiei tale și adaugă calitate vieții!

Grupul GrECo JLT a devenit Partener al Conferinței Internaționale Meat Milk 2018
Autor: meatmilk  /   joi, 3 mai 2018

Compania GrECo JLT, un nume de referință al pieței de consultanță a riscului și al asigurărilor, a devenit Partener al conferinței Meat Milk 2018. GrECo JLT va fi reprezentată de domnul Eduard Simionescu, General Manager, acela care, în ședința generală din ziua de 10 mai va susține prezentarea cu titlul ”Gestionarea riscurilor...

SGS România a devenit Partener al Conferinței Meat Milk 2018
Autor: meatmilk  /   vineri, 27 aprilie 2018

Prestigioasa companie SGS România a devenit partener al Expo-Conferinței Internaționale Meat.Milk 2018, care se va desfășura în zilele de 10 și 11 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Compania va fi reprezentată prin Divizia sa de Agricultură și Alimentație, prin domnul Tudor Suciu-Coordonator de Afaceri, urmând să...