Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Actionarii caroli foods group si campofrio food group finalizeaza formarea parteneriatului joint venture

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Actionarii Caroli Foods Group si Campofrio Food Group au semnat, saptamana trecuta, acordurile finale pentru crearea unui nou grup, unificand operatiunile existente din Romania sub forma unui joint venture. Anterior semnarii acordului, tranzactia a fost aprobata de Consiliul Concurentei la sfarsitul lunii iunie, iar acum toate formalitatile legale au fost finalizate. Noul grup, care va opera sub numele Caroli Foods Group, va fi lider pe piata de produse din carne procesata din Romania din punct de vedere al vanzarilor si cotei de piata. Produsele vor fi comercializate sub brandurile Campofrio, Caroli, Maestro, Sissi, Gourmet si Primo.

Compania va opera sub conducerea unui consiliu director format din 5 membri, compus din reprezentanti ai companiilor partenere si prezidat de Talal El-Solh. Haluk Akdemir este Chief Executive Officer al noului grup. Procesul de integrare, dezvoltat in colaborare de catre cele doua parti, va incepe imediat si se estimeaza ca se va finaliza in 12 luni de la crearea acestui joint venture. Acest demers important, precum si continuarea dezvoltarii afacerii existente a noului joint venture, va fi condus de Haluk Akdemir si o echipa de management formata din: Ovidiu Dusleag – Director Executiv: Productie, Logistica si Asigurarea Calitatii, Tomita Savastre – Director Executiv: Cercetare & Dezvoltare si Planificare, Andrew Taylor – Director Executiv: Marketing, Business Development si Relatii Publice, Dan Timotin – Director executiv: Financiar, IT, Juridic si Achizitii, George Ungureanu – Director Executiv: Vanzari. Ambele fabrici – din Pitesti si Tulcea – vor ramane operationale, fiecare specializandu-se in anumite tipuri de produse.

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...