Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Adam Grant-Danone: Consumatorii și-au pierdut încrederea în industria alimentară

Autor: Maria Demetriadjoi, 21 noiembrie, 2019

Potrivit Dairy Reporter, gigantul alimentar francez Dadone a cerut un spirit de colaborare în industria alimentară și a îndemnat întreprinderile FMCG care operează la nivel mondial să devină certificate ”B Corp”, pentru a se angaja la crearea unui sistem alimentar durabil și la recâștigarea încrederii consumatorilor.

 

În acest sens, Adam Grant, vicepreședinte regional Danone pentru Marea Britanie, Belgia, Olanda și Irlanda, a vorbit la recentul eveniment IGD Live, de la Londra, la care au participat 500 de lideri de afaceri din spațiul FMCG.

 

”În urmă cu 10 ani, a spus el, 86% din companii au declarat că sunt ferm angajate în ceea ce privește sustenabilitatea și păreau optimiști pentru ca, până în 2020, industria ar fi găsit o cale către o dezvoltare durabilă.

 

Am reușit să realizăm aceste obiective? Am găsit într-adevăr calea către o creștere durabilă? Am redus amprentele de carbon, apă și energie? Am redus și am îmbunătățit aportul nutrițional al consumatorilor? Cu siguranță, privind înapoi, aceasta pare o viziune mult prea optimistă, acum 10 ani.”

 

Realitatea de astăzi este că, la nivel global, o treime din produsele alimentare pe care le fabricăm este irosită. Între timp, am pierdut 6,5 milioane de hectare de pădure în ultimii cinci ani, o suprafață echivalentă cu Regatul Unit. 33% din solul lumii este acum degradat, iar ratele obezității copiilor au crescut cu 50%, din 2007 și până acum.

 

Toate acestea au dus la o eroziune a încrederii consumatorilor. Conform datelor IGD, doar 33% dintre consumatori au încredere în industrie, pentru a face față risipei alimentare; și doar 34% au încredere în industrie pentru a-și limita impactul asupra mediului. Acesta este un rezultat al naibii”,  a observat oficialul Danone, care a spus că ”trebuie să se acționeze colectiv și în forță, pentru atincerea celor două obiective: creșterea durabilă și recâștigarea încrederii consumatorilor”.

Interporc-Spania își intensifică acțiunile de prezervare a mediului
Autor: Mircea Demeter  /   joi, 12 decembrie 2019

Interporc, organizația spaniolă de o deosebită importanță pe piața mondială a cărnii de porc, și-a declarat recent intenția de a se angaja în acțiuni de mediu. În acest sens, Alberto Herranz, directorul Interporc, a subliniat importanța problemei:   „Sectorul porcului spaniol este conștient de faptul că planeta are o...

Politica Uniunii Europene referitoare la promovarea produselor agroalimentare
Autor: meatmilk  /   vineri, 6 decembrie 2019

Comisia Europeană a adoptat Programul de lucru anual pe 2020, implementat în baza Regulamentului (UE) nr. 1144/2014 privind acţiunile de informare şi promovare referitoare la produsele agricole puse în aplicare pe piaţa internă şi în ţările terțe.   Programul de lucru stabilește prioritățile și bugetul disponibil pentru...