Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Adam Grant-Danone: Consumatorii și-au pierdut încrederea în industria alimentară

Autor: Maria Demetriadjoi, 21 noiembrie, 2019

Potrivit Dairy Reporter, gigantul alimentar francez Dadone a cerut un spirit de colaborare în industria alimentară și a îndemnat întreprinderile FMCG care operează la nivel mondial să devină certificate ”B Corp”, pentru a se angaja la crearea unui sistem alimentar durabil și la recâștigarea încrederii consumatorilor.

 

În acest sens, Adam Grant, vicepreședinte regional Danone pentru Marea Britanie, Belgia, Olanda și Irlanda, a vorbit la recentul eveniment IGD Live, de la Londra, la care au participat 500 de lideri de afaceri din spațiul FMCG.

 

”În urmă cu 10 ani, a spus el, 86% din companii au declarat că sunt ferm angajate în ceea ce privește sustenabilitatea și păreau optimiști pentru ca, până în 2020, industria ar fi găsit o cale către o dezvoltare durabilă.

 

Am reușit să realizăm aceste obiective? Am găsit într-adevăr calea către o creștere durabilă? Am redus amprentele de carbon, apă și energie? Am redus și am îmbunătățit aportul nutrițional al consumatorilor? Cu siguranță, privind înapoi, aceasta pare o viziune mult prea optimistă, acum 10 ani.”

 

Realitatea de astăzi este că, la nivel global, o treime din produsele alimentare pe care le fabricăm este irosită. Între timp, am pierdut 6,5 milioane de hectare de pădure în ultimii cinci ani, o suprafață echivalentă cu Regatul Unit. 33% din solul lumii este acum degradat, iar ratele obezității copiilor au crescut cu 50%, din 2007 și până acum.

 

Toate acestea au dus la o eroziune a încrederii consumatorilor. Conform datelor IGD, doar 33% dintre consumatori au încredere în industrie, pentru a face față risipei alimentare; și doar 34% au încredere în industrie pentru a-și limita impactul asupra mediului. Acesta este un rezultat al naibii”,  a observat oficialul Danone, care a spus că ”trebuie să se acționeze colectiv și în forță, pentru atincerea celor două obiective: creșterea durabilă și recâștigarea încrederii consumatorilor”.

Eurobarometru: 60 % dintre cetățenii UE consideră benefic comerțul internațional
Autor: meatmilk  /   luni, 25 noiembrie 2019

Rezultatele unui sondaj Eurobarometru special, publicat de Comisia Europeană, arată că 60 % dintre europeni consideră că ei beneficiază personal de pe urma comerțului internațional, procent care este cu 16 puncte procentuale mai mare decât în urmă cu 10 ani, când s-a efectuat ultimul astfel de sondaj.   Acesta a arătat, de...

Tetra Pak a deschis o nouă fabrică de brânzeturi în Polonia
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 30 octombrie 2019

Tetra Pak a anunțat deschiderea unei fabrici în valoare de 25 de milioane de euro în Polonia, inclusiv cu facilități de vânzare, inginerie și fabricație pentru producția brânzeturilor.   Centrul are capacități de inginerie la scară largă, de la proiectarea procesului de fabricare a brânzeturilor, până la inginerie...