Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Adrian Broanar, Milkcom: Retailerii au inventat noi taxe

Autor: Nora Marinmiercuri, 8 februarie, 2017

Adrian Broanar, unul dintre cei doi acţionari români ai fabricii de lactate Producţie Milkcom din judeţul Covasna, susţine că retailerii „au inventat“ noi taxe sub formă de discounturi şi retururi pentru a ocoli „legea supermar­keturilor“ (Legea 150/2016) care le interzice acestora încasarea de taxe şi servicii de la furnizor.

 

„Principalele dificultăţi pe care le-am  întâmpinat în 2016 au fost legate de bâlbâielile legislative generate de neaplicarea Legii 150/2016. În luna iulie au fost anulate toate taxele, urmând ca la finele lunii septembrie acestea să fie transformate în risturne şi discounturi, iar sub presiunea excluderii din lanţurile de magazine am fost nevoiţi să acceptăm plata acestora.

 

De asemenea, doi dintre retailerii cu care lucrăm ne-au exclus de la raft produsele vândute cu brand propriu procesator, cerându-ne orientarea spre marca proprie a magazinului“, a declarat pentru ZF Adrian Broanar, director de producţie şi acţionar al companiei Producţie Milkcom.

 

Producătorul de lactate marca Milkcom procesează zilnic câte 40.000 de litri de lapte, materie primă care provine de la fermele din judeţele Braşov şi Covasna şi pe care o transformă în brânzeturi şi alte produse lactate.

Nord Natural, un FoodHub pentru produse manufacturate din Bucovina
Autor: meatmilk  /   vineri, 2 martie 2018

(Comunicat) Produsele agro-alimentare bucovinene naturale și sănătoase, preparate cu grijă de meșteșugari locali, respectând rețetele moștenite din generație în generație, de zeci de ani, sunt mai aproape de consumatori, începând cu data de 1 martie.   Fundația „Open Fields” a demarat Nord Natural - un proiect de tip...

Profitați de programele de finanțare a promovării produselor alimentare!
Autor: meatmilk  /   vineri, 9 februarie 2018

(Comunicat MADR) Pentru anul 2018, Comisia Europeană a adoptat Programul de lucru cu privire la acțiunile de informare și promovare ale produselor agricole puse în aplicare pe piața internă și în țările terțe, care prevede lista temelor prioritare, bugetele aferente și acțiunile care pot fi puse în aplicare.   Scopul...