Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Afacerile grupului agricola bacau au crescut cu 17,5% in semestrul i – 2010

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Afacerile Grupului Agricola Bacau au crescut cu 17,5% in primul semestru al anului 2010, pe principalele categorii de produse comercializate (carne de pui, mezeluri, semipreparate si, respectiv, oua consum). Grupul de firme Agricola Bacau a atins deja cresterea estimata pentru acest an a cifrei de afaceri, respectiv + 17,51% fata de cifra de afaceri inregistrata in prima jumatate a anului 2009.

„Volumul de carne de pui comercializata in primul trimestru al acestui an a fost egal cu cel inregistrat in perioada similara a anului trecut, iar veniturile obtinute din comercializarea carnii de pui au fost mai mici cu aproape 7 procente fata de trim I al anului 2009. Apreciam aceste cifre ca fiind un rezultat bun, in conditiile in care consumul scazuse cu 18 procente la inceputul acestui an. In trimestrul al doilea piata si-a mai revenit, cu toate ca primele 5 luni indica, in continuare, o scadere a consumului cu 4%. Cu toate acestea, Agricola Bacau s-a adaptat foarte bine la cerintelesi asteptarile consumatorilor si clientilor sai, a inovat si a lansat produse noi, respectiv Puiul Antistres si, mai nou, Puiul Fericit, iar rezultatele sunt : o crestere de 22,25% in volum si 13,5% in valoare la carnea de pui” , a declarat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau.

Agricola Bacau si-a bugetat o crestere a cifrei de afaceri pentru anul 2010 cu aproximativ 17%, cu o marja neta de 3,5 – 4%, in conditiile in care piata va accepta inevitabilele cresteri ale preturilor.

Intervenția domnului Petre Daea în Consiliul UE, privind PPA în România
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

Doamnă președinte Domnule comisar Dragi colegi, România de-a lungul istoriei a dovedit și poate dovedi oricând că nu a dat boli nimănui, dar din nefericire a primit. România nu este izvor de pestă porcină, dar este în război cu această boală pe un front de aproape 1400 de km la granița de răsărit a Uniunii...

Lidl susține programul VIA, destinat tinerilor afectați de cancer
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Izolarea este cunoscută ca fiind problema numărul unu cu care se confruntă tinerii adulți atunci când au de a face cu un diagnostic precum cancerul.   ,,VIA – aplicația mobilă concepută pentru a conecta persoane și pentru a crea conexiuni umane între tinerii adulți care se luptă cu cancerul astfel încât...