Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

AFI Palace Cotroceni, distins cu TripAdvisor 2015

Autor: Maria Demetriadluni, 15 iunie, 2015

AFI Palace Cotroceni a primit certificatul de excelenta TripAdvisor in 2015, datorita recenziilor foarte bune primite din partea vizitatorilor pe toata perioada anului trecut. Premiul de excelenta in ospitalitate primit de AFI Palace Cotroceni a fost acordat in urma unei analize calitative a recenziilor si reflecta succesul de care acesta se bucura in randul celor care ii trec pragul, informeaza Iqads.ro.

 

TripAdvisor este cel mai mare site international dedicat calatoriilor, avand peste 225 de milioane de recenzii si opinii postate de catre utilizatori, despre peste 4.9 milioane de destinatii, restaurante si atractii turistice. Anual, TripAdvisor realizeaza topuri cu cele mai apreciate destinatii din lume si ofera premii de recunoastere obiectivelor care au primit cele mai bune recenzii.

„Suntem foarte bucurosi sa primim aceasta recunoastere din partea celui mai prestigios site de calatorii din lume si, de asemenea, sa ne aflam in topul atractiilor din capitala Romaniei. Bucuria este cu atat mai mare cu cat cei au contribuit la acest premiu sunt chiar vizitatorii nostri”, a declarat Aura Dinu, Marketing Director, AFI Palace Malls Division.

 

Cu aproape 52,000 de vizitatori zilnic, AFI Palace Cotroceni este cel mai mare mall din Romania si gazduieste peste 350 de magazine, branduri renumite la nivel national si international si o multitudine de variante de petrecere a timpului liber.

 

Carrefour România testează sistemul biometric de plată
Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 13 martie 2019

Potrivit unei informări a retailerului francez, Carrefour România a anunțat că testează un nou sistem de plăți biometrice în supermarketul Skanska din București.   Sistemul de plăți a fost instalat la contoarele de check-out convenționale și self-service, în luna februarie a acestui an. Proiectul face parte din obiectivele...

ESM: Kaufland România a lansat primul card de loialitate
Autor: Mircea Demeter  /   luni, 18 februarie 2019

Publicația de circulație europeană European Supermarket Magazine anunță că retailerul Kaufland România a lansat primul program de loialitate, care va recompensa clienții fideli cu reduceri substanțiale, puncte de loialitate și alte beneficii.   În viitor, distribuitorul intenționează să introducă promoții personalizate...