Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Agricola bacau – crestere cu 40% a vanzarilor de produse de post sav’or

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Vanzarile de produse vegetale Sav’Or, fabricate si comercializate de Europrod SA – companie din cadrul Grupului de firme Agricola Bacau – vor creste in perioada postului cu 40% fata de perioada similara din anul 2009, estimeaza compania.

Vasile Roman, directorul Europrod spune ca evolutia de pana acum a vanzarilor, de la inceputul postului dinaintea Sarbatorii Pastelui, ne determina sa apreciem ca vom avea o crestere valorica de circa 40 de procente. Potrivit istoricului nostru, vanzarile de produse de post Sav’Or cresc in volum de la 1 tona, pe o luna in care nu se posteste, la 20 tone pe luna de post. Procentual, asadar, de douazeci ori mai mult si in volum si in valoare. Pretul mediu al acestor produse este de 10 lei/ kg a mai precizat Roman.

In portofoliul Europrod Bacau, gama de produse pre-gatite vegetale include cinci sortimente: Hamburgeri, Crochete, Nuggets, Fingers si Parjoale vegetale, comercializate sub brandul Sav’Or. Cele mai vandute produse Sav’Or de post sunt Parjoalele vegetale si Hambugerii vegetali. E drept ca in perioada postului vanzarile la produsele pre-gatite din carne scad cu aproximativ 20%, dar aceasta scadere este compensata in valoare de cresterea exponentiala a produselor Sav’Or vegetale, precizeaza Vasile Roman.

ANSVSA: Actualizarea situației privind evoluția Pestei Porcine Africane
Autor: meatmilk  /   joi, 15 noiembrie 2018

(Comunicat) La această dată, Pesta Porcină Africană (PPA) evoluează în 287 de localități din 18 județe, cu un număr de 1092 de focare (dintre care 16 în exploatații comerciale) și 167 de cazuri la mistreți. În total au fost eliminați 360.800 de porci afectați de boală.   Prin aplicarea eficentă a măsurilor de...

Expunerea la lumină reduce 50 % din substanțele nutritive ale laptelui
Autor: Nora Marin  /   joi, 15 noiembrie 2018

Studii recente arată că laptele expus la lumină timp de 16 ore pierde mai mult de jumătate din cantitatea de vitamina A, conținută inițial, dacă nu este ambalată cu o protecție corespunzătoare la lumină.   Pentru a contracara acest efect negativ, compania de servicii și certificare Noluma a dezvoltat un instrument de...