Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Agricola bacau – crestere cu 40% a vanzarilor de produse de post sav’or

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Vanzarile de produse vegetale Sav’Or, fabricate si comercializate de Europrod SA – companie din cadrul Grupului de firme Agricola Bacau – vor creste in perioada postului cu 40% fata de perioada similara din anul 2009, estimeaza compania.

Vasile Roman, directorul Europrod spune ca evolutia de pana acum a vanzarilor, de la inceputul postului dinaintea Sarbatorii Pastelui, ne determina sa apreciem ca vom avea o crestere valorica de circa 40 de procente. Potrivit istoricului nostru, vanzarile de produse de post Sav’Or cresc in volum de la 1 tona, pe o luna in care nu se posteste, la 20 tone pe luna de post. Procentual, asadar, de douazeci ori mai mult si in volum si in valoare. Pretul mediu al acestor produse este de 10 lei/ kg a mai precizat Roman.

In portofoliul Europrod Bacau, gama de produse pre-gatite vegetale include cinci sortimente: Hamburgeri, Crochete, Nuggets, Fingers si Parjoale vegetale, comercializate sub brandul Sav’Or. Cele mai vandute produse Sav’Or de post sunt Parjoalele vegetale si Hambugerii vegetali. E drept ca in perioada postului vanzarile la produsele pre-gatite din carne scad cu aproximativ 20%, dar aceasta scadere este compensata in valoare de cresterea exponentiala a produselor Sav’Or vegetale, precizeaza Vasile Roman.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...