Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Agricola bacau a intrat in top-ul superbrands romania

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza Revista Piata, editia a cincea a Programului Superbrands Romania a ajuns la final odata cu acordarea trofeelor Superbrands si cu lansarea celei de a doua carti Consumer Superbrands pentru Romania, editie care a insemnat un succes pentru Agricola International Bacau.

Aceasta prezinta 37 de modele de branding de succes, din diverse industrii, reflectand imaginea generala a potentialului de afaceri si investitional al pietei romanesti.

Cele 37 de branduri de referinta din Romania au urcat pe podium pentru a primi trofee Superbrands. Le mentionam pe cele din industria bunurilor de larg consum: Agricola Bacau, Avon, Beciul Domnesc, Bonduelle, Borsec, Chivas Regal, Coca Cola, Doncafe, Heineken, Johnson's Baby, Kandia, Nivea, Santal, Vel Pitar, Yves Rocher.

Editia 2011 / 2012 a cartii Consumer Superbrands pentru Romania cuprinde povestile de succes dezvaluite de catre cele 37 de branduri, internationale si autohtone, puternice prin reputatie si notorietate, care opereaza pe piata romaneasca.

Cercetarea Superbrands pentru programul curent a analizat 1.260 de branduri din 48 de categorii de produse si servicii. Filtrul calitativ a fost asigurat de catre Consiliul Superbrands format din 26 specialisti in management, marketing, comunicare si branding, care a evaluat brandurile pe criteriile aplicate la nivel mondial de catre organizatia Superbrands: calitate, incredere si diferentiere pe piata.

Un numar de 740 de branduri s-au calificat pentru cercetarea de piata, realizata de catre Superbrands Romania in colaborare cu Nielsen Romania pe un esantion reprezentativ de 1.500 de consumatori.

La finalul cercetarii, 300 de branduri au obtinut statutul de Superbrand pe piata din Romania, lista completa a acestora fiind publicata in cartea Consumer Superbrands pentru Romania, editia 2011/12.

Distribuita la nivel national si prin reteaua de birouri Superbrands international in peste 80 tari de pe toate continentele, cartea constituie, prin brandurile puternice intrate in program, un exceptional instrument de promovare a potentialului pietei romanesti, putand fi considerata si un purtator de imagine pentru Romania.

Soluții digitale pentru productivitate sporită și profit ridicat în fermă
Autor: meatmilk  /   vineri, 3 august 2018

(Comunicat) Evoluția rapidă a domeniului IT și influența existenței Internetului se fac simțite în toate domeniile, inclusiv în agricultură. Fermierii din întreaga lume adoptă cu rapiditate noile tehnologii, astfel încât să își îndeplinească menirea cât mai ușor și să producă tot mai multă hrană pentru o populație...

C.E.: Rolul cheie pe care vânătorii trebuie să îl joace în împiedicarea evoluției PPA
Autor: meatmilk  /   joi, 2 august 2018

(Comunicat) Sectorul cărnii de porc este unul dintre cele mai semnificative sectoare agricole din UE. Acesta reprezintă 8,5% din producția totală a industriei agricole din UE, cea mai mare, în comparație cu alte sectoare de carne. Carnea de porc reprezintă 50% din producția totală de carne din UE. Carnea de porc este cea mai exportată...