Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Agricola bacau a intrat in top-ul superbrands romania

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Dupa cum informeaza Revista Piata, editia a cincea a Programului Superbrands Romania a ajuns la final odata cu acordarea trofeelor Superbrands si cu lansarea celei de a doua carti Consumer Superbrands pentru Romania, editie care a insemnat un succes pentru Agricola International Bacau.

Aceasta prezinta 37 de modele de branding de succes, din diverse industrii, reflectand imaginea generala a potentialului de afaceri si investitional al pietei romanesti.

Cele 37 de branduri de referinta din Romania au urcat pe podium pentru a primi trofee Superbrands. Le mentionam pe cele din industria bunurilor de larg consum: Agricola Bacau, Avon, Beciul Domnesc, Bonduelle, Borsec, Chivas Regal, Coca Cola, Doncafe, Heineken, Johnson's Baby, Kandia, Nivea, Santal, Vel Pitar, Yves Rocher.

Editia 2011 / 2012 a cartii Consumer Superbrands pentru Romania cuprinde povestile de succes dezvaluite de catre cele 37 de branduri, internationale si autohtone, puternice prin reputatie si notorietate, care opereaza pe piata romaneasca.

Cercetarea Superbrands pentru programul curent a analizat 1.260 de branduri din 48 de categorii de produse si servicii. Filtrul calitativ a fost asigurat de catre Consiliul Superbrands format din 26 specialisti in management, marketing, comunicare si branding, care a evaluat brandurile pe criteriile aplicate la nivel mondial de catre organizatia Superbrands: calitate, incredere si diferentiere pe piata.

Un numar de 740 de branduri s-au calificat pentru cercetarea de piata, realizata de catre Superbrands Romania in colaborare cu Nielsen Romania pe un esantion reprezentativ de 1.500 de consumatori.

La finalul cercetarii, 300 de branduri au obtinut statutul de Superbrand pe piata din Romania, lista completa a acestora fiind publicata in cartea Consumer Superbrands pentru Romania, editia 2011/12.

Distribuita la nivel national si prin reteaua de birouri Superbrands international in peste 80 tari de pe toate continentele, cartea constituie, prin brandurile puternice intrate in program, un exceptional instrument de promovare a potentialului pietei romanesti, putand fi considerata si un purtator de imagine pentru Romania.

UNCSV va colabora cu APIROM pentru reciclarea deșeurilor agricole
Autor: meatmilk  /   vineri, 24 mai 2019

(Comunicat) Uniunea de Ramură Națională a Cooperativelor din Sectorul Vegetal (UNCSV) și Asociația Industriei de Protecția Plantelor din România (AIPROM) au încheiat un Protocol de colaborare prin care cele două organizații profesionale vor forma un parteneriat activ pentru promovarea și susținerea obiectivelor comune în interesul...

Convenții pentru acordarea garanțiilor bancare PNDR și POPAM
Autor: meatmilk  /   vineri, 24 mai 2019

(Comunicat) FNGCIMM a incheiat doua conventii de lucru cu EXIMBANK in vederea acordarii de garantii in baza OUG 43/2013 privind unele masuri pentru dezvoltarea si facilitarea accesului la finantare al fermierilor, al beneficiarilor PNDR 2014-2020 si POPAM 2014-2020, precum si pentru dezvoltarea afacerilor in domeniul productiei vegetale,...