Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Agricola bacau foloseste, pentru prima data, neuromarketing in studiile de piata

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Producatorul de carne de pui Agricola Bacau a realizat, folosind instrumentul ConsumerBrain, un studiu de neuromarketing, disciplina care combina neurostiintele comportamentale si marketingul, se arata intr-un comunicat al companiei.

Dezvoltat de catre Synergon Consulting, ConsumerBrain este un instrument de cercetare de piata care investigheaza modul de functionare a mecanismelor creierului uman si raspunde la intrebarea „de ce”: de ce un consumator alege un produs in detrimentul altuia sau un spot TV sau chiar un ambalaj. Studiul de neuromarketing, primul comandat de o companie cu activitate pe piata locala, s-a desfasurat in mai 2010.

„Comportamentul consumatorului este intr-o continua schimbare, motiv pentru care strategiile trebuie updatate permanent. Decizia de a apela la o cercetare de neuromarketing a venit firesc. Evolutia Agricola Bacau s-a bazat si se bazeaza in continuare pe inovatie: inovatie la nivelul produselor lansate, in paralel cu folosirea celor mai inovative tehnici de cercetare de piata pentru a fi permanent corelati cu noile tendinte”, a declarat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau.

ConsumerBrain furnizeaza informatii despre ce face consumatorul si cum se comporta in momentul deciziei de cumparare. Printr-o suita de exercitii online, instrumentul culege informatii despre mecanismele creierului ce determina procesul de cumparare si obiceiurile de consum. Datele brute culese in urma parcurgerii exercitiilor online sunt analizate si interpretate cu ajutorul metodelor de cercetare neurostiintifice, ducand astfel la identificarea mecanismelor ce ghideaza tiparele comportamentale ale consumatorilor.

INSSE: În mai, comerțul cu ridicata a crescut cu 7,6 %
Autor: meatmilk  /   vineri, 20 iulie 2018

(Comunicat) În luna mai 2018, cifra de afaceri din comerţul cu ridicata (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), în termeni nominali, faţă de luna precedentă a crescut atât ca serie brută cu 7,6% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,1%.   Faţă de...

CTP dezvoltă facilitățile din CTPark Bucharest West
Autor: meatmilk  /   vineri, 20 iulie 2018

(Comunicat) CTP, cel mai mare dezvoltator și administrator pe termen lung de parcuri industriale și logistice premium din România și Europa Centrală și de Est, continuă să își consolideze poziția pe piața locală printr-o serie de investiții majore în dezvoltarea CTPark Bucharest West.   În prezent, parcul are cel mai...