Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Agricola bacau foloseste, pentru prima data, neuromarketing in studiile de piata

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Producatorul de carne de pui Agricola Bacau a realizat, folosind instrumentul ConsumerBrain, un studiu de neuromarketing, disciplina care combina neurostiintele comportamentale si marketingul, se arata intr-un comunicat al companiei.

Dezvoltat de catre Synergon Consulting, ConsumerBrain este un instrument de cercetare de piata care investigheaza modul de functionare a mecanismelor creierului uman si raspunde la intrebarea „de ce”: de ce un consumator alege un produs in detrimentul altuia sau un spot TV sau chiar un ambalaj. Studiul de neuromarketing, primul comandat de o companie cu activitate pe piata locala, s-a desfasurat in mai 2010.

„Comportamentul consumatorului este intr-o continua schimbare, motiv pentru care strategiile trebuie updatate permanent. Decizia de a apela la o cercetare de neuromarketing a venit firesc. Evolutia Agricola Bacau s-a bazat si se bazeaza in continuare pe inovatie: inovatie la nivelul produselor lansate, in paralel cu folosirea celor mai inovative tehnici de cercetare de piata pentru a fi permanent corelati cu noile tendinte”, a declarat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau.

ConsumerBrain furnizeaza informatii despre ce face consumatorul si cum se comporta in momentul deciziei de cumparare. Printr-o suita de exercitii online, instrumentul culege informatii despre mecanismele creierului ce determina procesul de cumparare si obiceiurile de consum. Datele brute culese in urma parcurgerii exercitiilor online sunt analizate si interpretate cu ajutorul metodelor de cercetare neurostiintifice, ducand astfel la identificarea mecanismelor ce ghideaza tiparele comportamentale ale consumatorilor.

Meat.Milk 2019: Iveco România și Autofrigo Center vor expune echipamente de frig pentru transport auto
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 aprilie 2019

Iveco România și Autofrigo Center au devenit și în acest an parteneri ai conferinței Meat.Milk 2019, care se va desfășura în zilele de 30 și 31 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov. Ca urmare, pe platoul din fața hotelului, cele două companii vor expune autocamionete Iveco Daily, echipate cu soluții de frig auto, destinat...

Statul garantează 80% din creditele fermierilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 aprilie 2019

(Comunicat) Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri (FNGCIMM), continua in 2019 strategia  de pozitionare ca pilon de sprijin pragmatic pentru dezvoltarea mediului antreprenorial, a persoanelor fizice si a beneficiarilor publici prin facilitarea accesului la finantare.   Implementarea si derularea diverselor programe...