Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Agricola bacau foloseste, pentru prima data, neuromarketing in studiile de piata

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Producatorul de carne de pui Agricola Bacau a realizat, folosind instrumentul ConsumerBrain, un studiu de neuromarketing, disciplina care combina neurostiintele comportamentale si marketingul, se arata intr-un comunicat al companiei.

Dezvoltat de catre Synergon Consulting, ConsumerBrain este un instrument de cercetare de piata care investigheaza modul de functionare a mecanismelor creierului uman si raspunde la intrebarea „de ce”: de ce un consumator alege un produs in detrimentul altuia sau un spot TV sau chiar un ambalaj. Studiul de neuromarketing, primul comandat de o companie cu activitate pe piata locala, s-a desfasurat in mai 2010.

„Comportamentul consumatorului este intr-o continua schimbare, motiv pentru care strategiile trebuie updatate permanent. Decizia de a apela la o cercetare de neuromarketing a venit firesc. Evolutia Agricola Bacau s-a bazat si se bazeaza in continuare pe inovatie: inovatie la nivelul produselor lansate, in paralel cu folosirea celor mai inovative tehnici de cercetare de piata pentru a fi permanent corelati cu noile tendinte”, a declarat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau.

ConsumerBrain furnizeaza informatii despre ce face consumatorul si cum se comporta in momentul deciziei de cumparare. Printr-o suita de exercitii online, instrumentul culege informatii despre mecanismele creierului ce determina procesul de cumparare si obiceiurile de consum. Datele brute culese in urma parcurgerii exercitiilor online sunt analizate si interpretate cu ajutorul metodelor de cercetare neurostiintifice, ducand astfel la identificarea mecanismelor ce ghideaza tiparele comportamentale ale consumatorilor.

IT Genetics: Black Friday, cu reduceri de până la 60%, pentru companii
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 noiembrie 2018

(Comunicat) Compania românească IT Genetics, unul dintre cei mai mari furnizori de soluţii de identificare automată, colectare de date (AIDC) şi puncte de vânzare (POS), organizează, pe 16 noiembrie, ceamai mare campanie de Black Friday dedicatăsegmentului B2B, cu reduceri de până la 60% la toateprodusele din stoc.   Campania...

FAO: Restaurarea habitatului râurilor poate îmbunătăți pescuitul în apele interioare
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 noiembrie 2018

(Comunicat) Ecosistemele de apă dulce găzduiesc 40% din speciile de pește din lume și contribuie direct la securitatea alimentară a gospodăriilor rurale. Cu 11,47 milioane de tone pe an, pescăriile interioare generează 12% din capturile globale de pește, potrivit ultimelor date ale Organizației Națiunilor Unite pentru Alimentație și...