Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Agricola bacau investeste 3 milioane de euro in magazine proprii

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Considerat, in Romania, unul dintre cei mai mari producatori de carne de pui (fiind principal exportator la aceasta categorie), Agricola Bacau va investi 3 milioane de euro, in urmatorii doi ani.

Extinderea, la nivel national, a propriei retele de magazine constituie obiectul principal al consistentei investitii, urmand ca actualul lant format din 43 de magazine, sa ajunga la 170 de unitati de desfacere. La 15.000 de euro/magazin este evaluata investitia medie in restructurarea actualelor magazine, estimarea neincluzand vitrinele si spatiile frigorifice de prezentare. Noul model de magazine va avea rezervat un spatiu pentru produse traditionale, denumit foarte romanesc si un raion pentru produse calde.

Presedintele Agricola Bacau, George Horoi, este de parere ca Extinderea retelei proprii de magazine reprezinta o directie strategica potrivita pentru sustinerea planurilor noastre de dezvoltare. Este o buna sursa de cash, dar si un important vector de imagine pentru comunicarea valorilor companiei si a brandului.

Restructurarea portofoliului de produse (pastrarea in stoc a produselor proaspete, renuntand la nealimentare) vizeaza cresterea vanzarilor. Conform presedintelui Agricola, cifra de afaceri obtinuta pe segnentul propriei retele a avut, in 2010, o pondere de 11%, se preconizeaza o crestere de pana la 30%, in 2013. (Ioan ªerbanescu)

Intervenția domnului Petre Daea în Consiliul UE, privind PPA în România
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

Doamnă președinte Domnule comisar Dragi colegi, România de-a lungul istoriei a dovedit și poate dovedi oricând că nu a dat boli nimănui, dar din nefericire a primit. România nu este izvor de pestă porcină, dar este în război cu această boală pe un front de aproape 1400 de km la granița de răsărit a Uniunii...

Lidl susține programul VIA, destinat tinerilor afectați de cancer
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Izolarea este cunoscută ca fiind problema numărul unu cu care se confruntă tinerii adulți atunci când au de a face cu un diagnostic precum cancerul.   ,,VIA – aplicația mobilă concepută pentru a conecta persoane și pentru a crea conexiuni umane între tinerii adulți care se luptă cu cancerul astfel încât...