Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Agricola bacau majoreaza exporturile la 20% din business si se pregateste de cresteri ale vanzarilor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Agricola Bacau, cel de-al doilea producator de carne de pasare dupa Transavia Alba Iulia, a majorat procentul destinat exporturilor de la 12% la aproape 20% din productie in primele doua luni si estimeaza pentru 2010 o crestere de 17% in lei a afacerilor fata de cele inregistrate anul trecut.

Analizele privind comportamentul de consum al romanilor din ultimii ani arata o preferinta tot mai evidenta pentru carnea de pui, o alternativa mai ieftina comparativ cu carnea de porc sau de vita, de exemplu. Astfel ca strategia Agricola Bacau pentru anul in curs are la baza o realitate: piata carnii de pasare este in crestere atat la nivel international, cat si in Romania, iar obiectivul nostru este sa folosim aceasta oportunitate in sensul optimizarii activitatilor din cadrul liniei de business a carnii de pui, a declarat, pentru Ziarul Financiar, Grigore Horoi, presedintele grupului Agricola Bacau, principalul exportator local de carne de pui.

Acesta este motivul pentru care in primele doua luni ale acestui an Agricola Bacau a exportat aproape 20% din productia obtinuta, prin inceperea livrarilor catre clienti noi din Marea Britanie, Grecia sau Bulgaria si prin cresterea livrarilor de carne congelata catre pietele vechi (Germania, Olanda, Franta etc.). In medie, vrem sa crestem procentul canalului export de la aproape 12% in 2009 la 15% in 2010″, a completat Horoi.

ANSVSA: Oportunități pentru exportul de lână în Africa de Sud
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 februarie 2018

(Comunicat) Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) a finalizat o altă acțiune întreprinsă în cadrul strategiei de extindere și de deschidere de noi piețe de desfacere pentru produsele autohtone.   Una dintre oportunitățile identificate a fost piața importantă reprezentată de...

Lidl și-a finalizat noul headquarter din România
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 februarie 2018

(Comunicat) Lidl România a definitivat construcția și amenajarea noului sediu central al companiei, un proiect inovator și complex, eficientizat pentru cel mai redus impact asupra mediului.Clădirea de birouri a beneficiat de folosirea unor tehnologii de construcție de ultimă generație și include dotări și facilități la standarde...