Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Agricola Bacău și-a consolidat afacerile pe piața britanică

Autor: Ilie Stoianluni, 1 aprilie, 2013

Agricola și-a prezentat cele mai valoroase produse la IFE Londra, în perioada 17-20 martie 2013, în standul României alături de alte peste 50 de firme din domeniul industriei alimentare.

Agricola și-a promovat toate categoriile sale de produse: carne de pui, salamurile crude uscate lui specialițiile fierte afumate, precum și semipreparatele si produsele de tip ready meal obținute la Europrod, consolidând astfel relațiile de business pe care compania le are pe piața Marii Britanii de mai multă vreme.

Agricola Internațional, Salbac, Europrod sunt companii ale Grupului Agricola care dețin certificarea și sunt recertificate în fiecare an pentru export pe piața Marii Britanii, ca urmare a auditului privind Standardul Global pentru Siguranța Alimentului BRC (British Retail Certificate), recunoscut de toţi specialiştii în domeniu ca fiind cel mai complex şi exigent standard privind siguranţa alimentară din toată Europa, impus de retailerii din Regatul Unit și absolut necesar unei companii pentru a putea exporta pe acea piață.

„Am fost deschiși oricăror provocări și am avut încrederea că valorificăm cât se poate de bine amploarea acestui târg pentru a consolida relațiile comerciale pe care le avem deja, dar și pentru a dezvolta relații noi. Zilnic am organizat degustări de specialități și salamuri Agricola și, spunem noi, am adunat aprecieri și generăm o atitudine pozitivă. Bineînteles că Salamul de Sibiu Agricola – lider pe piața românească – este și aici cel mai apreciat produs”, a declarat Angelica Șmil, directorul general al companiei Salbac, prezent la Londra.

„Europrod – reprezentată la târg de directorul de vânzări al companiei, Sorana Ciutacu – are un potenţial foarte mare de dezvoltare şi are o susţinere foarte puternică din partea exportului. Produsele de tip convenience food sunt foarte bine vândute la export şi, dacă vom finaliza negocierile pe care le purtăm în prezent, va trebui poate să ne gândim chiar la extinderea capacităţii de producţie”, a arătat Grigore Horoi, președintele Agricola.

Organizatorii au estimat pentru editia IFE 2013 un număr de circa 30.000 de vizitatori, din care aproape 4.000 straini. A fost lansat, cu odată cu această ediție, și programul “Meet the Buyer”, care oferă posibilitatea întâlnirii între marile companii britanice importatoare, distribuitoare și angrosiste de produse alimentare și băuturi cu firmele expozante.

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...