Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Agricola bacau: vanzarile de carne de pui au crescut cu 28% in 2010

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Vanzarile de carne pui ale holdingului Agricola International din Bacau au crescut cu 28% in 2010, consemnandu-se astfel un record cantitativ la nivelul firmei, respectiv 26.164 tone anul trecut, fata de 20.428 tone in 2009 se arata intr-un comunicat al companiei.

„Acest trend crescator se mentine si dupa prima luna a anului 2011, an in care rezultatul eforturilor noastre anterioare se va observa mai bine. Desi, paradoxal, anul trecut carnea de pui a fost unul din putinele produse agricole unde s-au consemnat reduceri de pret in timp ce la majoritatea celorlalte s-au inregistrat majorari', a declarat pentru AGERPRES Grigore Horoi, presedintele firmei bacauane. Potrivit acestuia, performanta este rezultatul faptului ca anul trecut Agricola a crescut mai multi pui si a comercializat o cantitate record de carne de pasare, urmand o politica de diminuare a vanzarilor de furaje si de pui vii catre terti si prestand mai putine servicii logistice in extern. In anul 2010, Agricola International SA Bacau a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 279,2 milioane lei, aproximativ egala cu cifra de afaceri inregistrata in 2009, in valoare de 279,2 milioane lei. Acest indicator este format la Agricola International Bacau din cifra de afaceri rezultata ca urmare a vanzarilor de carne de pui, precum si din cele realizate de celelalte departamente ale firmei (Fabrica de Nutreturi Combinate, Avicola, Operator Logistic s.a.) care, in 2010, au inregistrat vanzari mai mici de produse catre terti (furaje, pui vii etc.).

Activitatea Holdingului, unul dintre cei mai mari producatori de carne de pasare si principalul exportator din aceasta categorie din Romania, este caracterizata, in primul rand, prin diversitate, fiind singurul furnizor din tara care ofera pietei interne cele mai multe categorii de produse: carne de pui refrigerata si congelata, in carcasa sau in piese transate, ambalata in atmosfera controlata (sistem BDF), tavita cu folie stretch sau punga personalizata, preparate si specialitati din carne fierte afumate salamuri crude uscate semipreparate si produse tip ready meal din carne si vegetale oua si praf de oua.

Lucrătura UE la linguriCA-CAlității
Autor: Ilie Stoian  /   vineri, 25 mai 2018

Zilele trecute, redacția noastră a primit din partea Comisiei de Agricultură a Parlamentului European Declarația în care detaliază principiile după care va fi construit noul exercițiu financiar al Uniunii Europene, pentru perioada 2021-2027.   Tema este amplă și, până la momentul adoptării noii Strategii Agricole Comune,...

GfK: Puterea de cumpărare a românilor, cea mai mare rată de creștere în 2017
Autor: meatmilk  /   joi, 24 mai 2018

(Comunicat) GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2018. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru cele 32 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din cheltuielile totale, inflația și...