Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Agricola bacau vizeaza cresterea exportului in marea britanie

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit Revista Piata, Agricola Bacau va fi recertificata pentru export pe piata Marii Britanii ca urmare a finalizarii, la inceputul acestei luni, a auditului privind Standardul Global pentru Siguranta Alimentului BRC (British Retail Certificate). In primul trimestru al acestui an, Agricola Bacau a livrat in Anglia peste 50 de tone de produse ready meal.

,,Daca in conditii de criza multe companii aleg strategia de comprimare, Agricola Bacau a mers pe dezvoltare. Am luat piciorul de pe frina si l-am pus pe acceleratie. Avem planuri de dezvoltare detaliate si tocmai de aceea reconfirmam consumatorilor si clientilor nostri ca suntem o companie care livreaza produse din carne sigure, proaspete, de calitate. Noi am avut intotdeauna o abordare diferita de restul industriei. In ce priveste piata externa, suntem un exportator cu traditie in Europa la carne de pasare, semipreparatele de la Europrod pleaca de un an in Marea Britanie, iar Salbac exporta din 2011 mezeluri in Spania si Italia, a declarat Grigore Horoi, presedintele Agricola Bacau.

Europrod a exportat in 2011 fileuri si snitele din piept de pui fabricate dupa specificatiile solicitate de partenerul englez. Daca exporturile Europrod in Marea Britanie au insemnat anul trecut 7% din cifra de afaceri, anul acesta se estimeaza ca ponderea acestora va ajunge la 20% din totalul vanzarilor de semipreparate Agricola.

Anul trecut, au fost certificate BRC trei companii ale grupului Agricola unde se obtin principalele categorii de produse din carne, respectiv: Agricola International (abatorul carne de pasare), Salbac (fabrica de salamuri crude uscate si fabrica de preparate fierte-afumate) si Europrod (fabrica de semipreparate din carne si produse ready meal).

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Agricola bacau vizeaza cresterea exportului in marea britanie

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit Revista Piata, Agricola Bacau va fi recertificata pentru export pe piata Marii Britanii ca urmare a finalizarii, la inceputul acestei luni, a auditului privind Standardul Global pentru Siguranta Alimentului BRC (British Retail Certificate). In primul trimestru al acestui an, Agricola Bacau a livrat in Anglia peste 50 de tone de produse ready meal.
,,Daca in conditii de criza multe companii aleg strategia de comprimare, Agricola Bacau a mers pe dezvoltare. Am luat piciorul de pe frana si l-am pus pe acceleratie. Avem planuri de dezvoltare detaliate si tocmai de aceea reconfirmam consumatorilor si clientilor nostri ca suntem o companie care livreaza produse din carne sigure, proaspete, de calitate. Noi am avut intotdeauna o abordare diferita de restul industriei. In ceea priveste piata externa, suntem un exportator cu traditie in Europa la carne de pasare, semipreparatele de la Europrod pleaca de un an in Marea Britanie, iar Salbac exporta din 2011 mezeluri in Spania si Italia, a declarat Grigore Horoi, presedintele Agricola Bacau.
Europrod a exportat in 2011 fileuri si snitele din piept de pui fabricate dupa specificatiile solicitate de partenerul englez. Daca exporturile Europrod in Marea Britanie au insemnat anul trecut 7% din cifra de afaceri, anul acesta se estimeaza ca ponderea acestora va ajunge la 20% din totalul vanzarilor de semipreparate Agricola. Anul trecut, au fost certificate BRC trei companii ale grupului Agricola unde se obtin principalele categorii de produse din carne, respectiv: Agricola International (abatorul carne de pasare), Salbac (fabrica de salamuri crude uscate si fabrica de preparate fierte-afumate) si Europrod (fabrica de semipreparate din carne si produse ready meal).

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...