Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Agricola bacau: vremea rece si postul pastelui au dus la scaderea vanzarilor de carne

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Agricola Bacau, cel de-al doilea mare producator de carne de pasare, a inregistrat in primele trei luni ale acestui an o crestere cu 5,1% a cifrei de afaceri la nivel de grup comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, la 83 de milioane de lei (circa 20 mil. euro).

Rezultatele inregistrate in primele trei luni ale anului 2010 sunt strans legate de evenimentele economice din ultima vreme, care produc efecte mult mai severe in aceasta perioada fata de acelasi interval din 2009, respectiv: somaj in crestere, reducerea veniturilor realizate din salarii, pensii, starea de nesiguranta privind ziua de maine, a declarat Grigore Horoi, presedintele grupului de firme Agricola Bacau, care a rulat anul trecut afaceri de 413 mil. lei (circa 98 mil. euro).

Astfel, in timp ce vanzarile de oua pentru consum si de mezeluri s-au majorat cu aproximativ 50% in valoare in primul trimestru al anului, iar produsele semipreparate si pre-gatite au luat un avans de 17%, vanzarile de carne de pasare s-au diminuat cu aproape 7% in valoare in primul trimestru al acestui an fata de rezultatele realizate in primele trei luni ale anului 2009.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...