Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Agricola investeste 1,7 mil. euro in productia de salamuri crud-uscate

Autor: Meat MIlkjoi, 21 august, 2014

Compania Salbac, parte a Grupului de Firme Agricola, a finalizat in aceasta saptamana o investitie de 1,7 milioane euro destinata cresterii capacitatii de productie a salamurilor crud-uscate cu 25%. „Actionam in trendul impus de piata si de obiceiurile de consum si ne focusam activitatea pe producerea si vanzarea salamurilor crud-uscate Agricola, unde ocupam pozitia de lider national din punct de vedere al cifrei de afaceri, cu o cota de 17%. Ne dorim sa consolidam aceasta pozitie de lider, acesta fiind si argumentul principal care motiveaza investitia facuta”,  a declarat Grigore Horoi, presedintele Grupului Agricola.

In prima jumatate a acestui an vanzarile de salamuri crud-uscate Agricola continua ascensiunea semnificativa pe care o inregistreaza constant in ultimii cinci ani. Comparativ cu 2009,  pana in 2013 volumele de salamuri crud-uscate Agricola crescusera cu 88%, iar cifra de afaceri la aceasta grupa de produse era cu  142% mai mare in aceeasi perioada.
„Daca in anul 2008 – anul modernizarii fabricii de crud-uscate Salbac – au fost livrate in piata 257 de tone de Salam de Sibiu Agricola, in 2013 s-au livrat 731 de tone, iar pentru acest an estimam ca vor ajunge la consumatorii nostri 850 de tone din acest pretios sortiment. Vorbim asadar de o crestere a volumelor la acest produs pretios de peste 200% in ultimii cinci ani. Cresterea vanzarilor de Salam de Sibiu Agricola este, practic, motorul dezvoltarii acestui business. In totalul vanzarilor de salamuri crud-uscate, Salamul de Sibiu are o pondere de 45%, iar in unele luni depaseste 50%”, a precizat Angelica Smil Boboutanu, Directorul General Salbac.

Noua linie tehnologica de fabricare a salamurilor crud-uscate a fost amplasata in fabrica de preparate din carne a companiei, are in componenta noi tunele de maturare a salamurilor, depozite de produs finit si dispune si de o sectie de feliere-vacuumare realizata in conformitate cu cele mai noi si mai riguroase standarde de calitate europene. Salbac a inregistrat in 2013 o cifra de afaceri de 88 milioane lei, in crestere cu 7% fata de anul precedent. Salamul de Sibiu Agricola este lider detasat in segment pe piata din Romania in ultimii 6 ani, ultima masuratoare Nielsen indicand o cota de 51%. Mai multe, pe www.revista-piata.ro

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...