Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Agricola, lider în Top-ul vizibilității în on-line

Autor: Maria Demetriadvineri, 7 octombrie, 2016

Potrivit ultimelor analize, Agricola conduce in Top-ul lunii septembrie al vizibilitatii in on-line, pe segmentul carne si mezeluri.

 

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in on-line si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

 

Topul acopera brandurile prezente in on-line in 27 de categorii. Datele pentru brandurile din categoria carne si mezeluri sunt prezentate mai jos, pentru cele mai importante doua categorii.

 

Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari (pentru fiecare brand in parte).

 

Facebook Activity se refera la vizibilitatea agregata a paginilor de Facebook luate in calcul in categorie si sunt prezentate cateva informatii de interes: numarul total de fani activi, numarul total de super fani (fani care interactioneaza de mai multe ori pe saptamana cu pagina unui brand), numarul total de fani si numarul total de fani noi si evolutia lor fata de perioada anterioara, noteaza Iqads. (Pentru detalii, dati click pe imagine)

 

top

 

top2

CSB câştigă medalia de argint la International FoodTec Award
Autor: meatmilk  /   luni, 7 mai 2018

(Comunicat) CSB a fost distinsă cu argint la International FoodTec Award pentru o soluţie inovatoare la producătorul olandez de carne ProMessa. S-a reuşit automatizarea sistemului intralogistic şi a lanţului de aprovizionare, crescând vizibil prospeţimea, eficienţa şi randamentul.   Prin acest premiu, comitetul internaţional...

Grupul GrECo JLT a devenit Partener al Conferinței Internaționale Meat Milk 2018
Autor: meatmilk  /   joi, 3 mai 2018

Compania GrECo JLT, un nume de referință al pieței de consultanță a riscului și al asigurărilor, a devenit Partener al conferinței Meat Milk 2018. GrECo JLT va fi reprezentată de domnul Eduard Simionescu, General Manager, acela care, în ședința generală din ziua de 10 mai va susține prezentarea cu titlul ”Gestionarea riscurilor...