Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Agricola, premiu cele mai eficiente promoții

Autor: Meat MIlkmiercuri, 13 noiembrie, 2013

Grupul Agricola a castigat pentru al doilea an consecutiv Premiul pentru cea mai eficienta promotie la categoria produse din carne cu promotia  “Pachet salam Sinaia 1+1/2 gratis”, votul retailerilor confirmand astfel  eficienta promotiei pe durata a doi ani consecutivi.

Promotia “Pachet salam Sinaia 1+1/2 gratis” a obtinut 31,1 % din total voturi exprimate, fiind considerata cea mai eficienta de aproape o treime din retaileri intr-o competitie puternica dusa intre 11 candidaturi, informeaza Revista Piata.

La editia 2013 a Premiilor PIATA au fost depuse un numar total de 326 de candidaturi pentru cele 41 de trofee care recompenseaza performantele in materie de inovatie, eficienta, notorietate, dinamism, excelenta in afaceri, implicare sociala ale companiilor din industria bunurilor de larg consum.

In total, 20 de companii si-au impartit cele 41 de trofee oferite in cadrul Premiilor PIATA editia 2013, din cele peste 100 de companii care au dovedit incredere in performantele proprii si au depus candidaturi la una sau mai multe sectiuni de premii, asteptand evaluarea din partea partenerilor de afaceri.(Mai multe, pe www.revista-piata.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...