Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Agricola și-a dublat exportul de semipreparate

Autor: Meat MIlkvineri, 26 septembrie, 2014

(Comunicat) În primele 8 luni ale acestui an, exporturile de semipreparate din carne de la AGRICOLA au crescut semnificativ, ajungând la 236 de tone, comparativ cu 98 de tone anul trecut, în aceeași perioadă.

„Creșterea exporturilor la semipreparate și produse tip ready-meal în 2014 a fost parte a strategiei noastre de dezvoltare, în contextul în care începând cu 2010 piața internă a semipreparatelor s-a contractat, stabilizându-se ulterior. Din cele 1251 de tone de produse semipreparate pe care le-am comercializat pană la 31 august (cu 17% mai mult decât anul trecut), 236 de tone am exportat către partenerii noștri externi. Anul acesta am adăugat în portofoliul clienților deja existenți, din Anglia si Olanda, clienți de pe piețele din Franța și Danemarca, astfel încât am reușit să creștem cantitățile exportate cu 140%”, a declarat Lucica Benedic, directorul companiei Europrod SA, parte a Grupului AGRICOLA.

Pentru Europrod, cifra de afaceri corespunzătoare primelor 8 luni se ridică la 18,4 mil lei (cu 14% mai mult față de primele 8 luni din 2013), din care exporturile reprezintă 20%.

„Luna septembrie o vom încheia cu vânzări de 165 de tone de semipreparate și produse ready-meal, din care 35 de tone către partenerii externi. Dorim în continuare să dezvoltăm parteneriatele externe și acționăm în acest sens. Cât privește piața internă, ne confruntăm în continuare cu efectele diminuării puterii de cumpărare resimțite mai acut din 2010 încoace, care induc consumatorilor din România o percepție ușor diferită a raportului calitate – preț. Prețul este în continuare un criteriu important în alegerea produselor ready-meal, iar poziția de top în această categorie nu se menține ușor. Tocmai de aceea, păstrând calitatea produselor, mizăm pe inovație, una dintre cele mai puternice caracteristici ale brandului AGRICOLA și pe diversitatea gusturilor și cerințelor din această piață”, a adăugat Lucica Benedic.

Astfel, ca urmare a rezultatelor unor teste de gust, au fost redefinite rețetele pentru Nuggest și Cordon Bleu de Pui AGRICOLA – produse congelate tip ready-meal cărora le-a fost redesenat și ambalajul (cutie personalizată), fiind îmbogățite informațiile nutritive și sugestiile de pregătire.

De asemenea, Șnițelul de pui AGRICOLA ambalat la pungi personalizate de 640 grame, dedicat operatorilor HoReCa, a fost îmbunătățit atât în ceea ce privește gustul, cât și din punct de vedere al aspectului exterior, la sugestia clienților Europrod. Se află în pregătire o gamă de 3 sortimente de produse ready-meal refrigerate (Șnițel, Nuggets, Cordon Bleu de pui) ambalate la tăviță, cu un gramaj de 200 grame și un preț la raft de până la 7 lei, special pentru clienții noștri din retailul modern. De asemenea, ne gândim și la o gamă de mixuri de legume cu carne, congelate, gătite deja, care trebuie doar încălzite, ambalate la tăvițe de 300g, cu un preț de până la 10 lei la raft.

Europrod îşi propune să realizeze până la sfârșitul anului 2014 o creștere de 10% a volumelor vândute, respectiv de 12% a cifrei de afaceri comparativ cu anul trecut.

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...