Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Agroland caută parteneri pentru expansiune

Autor: Maria Demetriadvineri, 20 noiembrie, 2015

Reţeaua de magazine Agroland, care vinde printre altele furaje şi pui de-o zi, a ajuns deja la 210 magazine în franciză, care se adaugă celor 40 operate direct de compania fondată de antreprenorul timişorean Horia Cardoş.

 

„Franciza Agroland este destinată întreprinzătorilor care îşi doresc o afacere pe termen lung, cu un nivel al investiţiei scăzut. Agroland se adresează oamenilor cu spirit comercial, care agreează munca în echipă, care sunt gata să accepte provocările, dar şi să urmeze reguli şi sfaturi“, spun reprezentanţii companiei.

 

În ceea ce priveşte profilul par­tenerului francizat Agroland, acesta trebuie să aibă aptitudini de comunicare, capacitate de muncă intensivă, capacitate de administrare sau management al afacerii, mai spun ei.

Studiu: Rolul nutriției în ameliorarea taurinelor și în creșterea de greutate
Autor: Miruna Sorescu  /   joi, 4 februarie 2016

Importanţa creşterii taurinelor de carne caracterizează rolul acestei ramuri în asigurarea unei alimentaţii complexe şi a sănătăţii mai bune a populaţiei, în combaterea subnutriţiei şi a foamei de proteine. Știindu-se că taurinele furnizează un volum mare şi divers de producţii şi produse animaliere, de primă importanţă...

Indagra 2015: Alltech România a înregistrat o creștere a afacerilor cu 20%
Autor: Meat MIlk  /   joi, 29 octombrie 2015

(Romulus Cristea) Prin programele derulate și extinderea activităților „direct la nivel de ferme”, echipa Alltech România a reușit, în acest an, o creștere importantă a afacerilor, cu 20% față de anul trecut.   „Am avut un an bun, creșterile înregistrate reflectând din plin acest lucru. Derulăm mai multe programe...