Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Agroland caută parteneri pentru expansiune

Autor: Maria Demetriadvineri, 20 noiembrie, 2015

Reţeaua de magazine Agroland, care vinde printre altele furaje şi pui de-o zi, a ajuns deja la 210 magazine în franciză, care se adaugă celor 40 operate direct de compania fondată de antreprenorul timişorean Horia Cardoş.

 

„Franciza Agroland este destinată întreprinzătorilor care îşi doresc o afacere pe termen lung, cu un nivel al investiţiei scăzut. Agroland se adresează oamenilor cu spirit comercial, care agreează munca în echipă, care sunt gata să accepte provocările, dar şi să urmeze reguli şi sfaturi“, spun reprezentanţii companiei.

 

În ceea ce priveşte profilul par­tenerului francizat Agroland, acesta trebuie să aibă aptitudini de comunicare, capacitate de muncă intensivă, capacitate de administrare sau management al afacerii, mai spun ei.

Agro Input Distribution este Partener al Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017
Autor: meatmilk  /   miercuri, 12 aprilie 2017

Agro Input Distribution este Partener al Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, cea mai importantă manifestare annuală dedicată sectoarelor de carne șI lapte ale României, care îșI va derula cea de-a VI-a ediție în zilele de 25 și 26 mai, la Hotel Alpin din Poiana Brașov.   Agro Input Distribution SRL este o...

Eficientizarea nutriţiei bovinelor de lapte în perioada lactaţiei
Autor: Miruna Sorescu  /   luni, 9 ianuarie 2017

Eficiența nutriţiei este o măsură simplă pentru a determina capacitatea bovinelor de a transforma nutrienţii din hrană în lapte sau produse derivate din lapte. Tradus în termeni foarte simpli, nutriţia eficientă se referă la cantitatea de lapte produsă în raport cu cantitatea de substanță uscată consumată. Această măsură...