Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Agromalim arad: fermierii s-au plans ca nu primesc subventiile la timp

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Fermierii care au participat la Targul Agromalim de la Arad s-au plans ministrului Agriculturii, Ilie Sarbu, venit in vizita la standurile expozitionale, ca nu primesc la timp subventiile pentru agricultura, in timp ce statul ii preseaza sa isi plateasca toate taxele la termen.

„Pe noi ne preseaza in permanenta Finantele sa ne platim TVA si celelalte taxe, dar nefiind bani lichizi, mai ales acum pe criza, producatorii nu au de unde sa plateasca. De aceea va rugam sa interveniti si sa ajutati agricultorii, sa primim subventiile la timp. Sa nu mai spunem ca in Ungaria subventia este de 250 de euro la hectar, iar la noi e de 107 euro si nici pe astia nu-i avem cand ne trebuie”, a spus un fermier la al carui stand s-a oprit ministrul.

Sarbu a asigurat ca se fac eforturi pentru plata la timp a fermierilor si a adaugat ca nivelul subventiilor va ajunge la cel din toate tarile UE incepand cu 2011, dar a precizat ca productia depinde si de calitatea muncii, subliniind ca, daca s-ar lucra corect cele sapte milioane de teren arabil de care dispune Romania, tara nostra ar putea deveni un mare exportator de cereale.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...