Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Agroserv Măriuța va investi într-o fabrică de lactate premium

Autor: Maria Demetriadjoi, 16 februarie, 2017

Agroserv Măriuţa din judeţul Ialomiţa, companie dezvoltată de antreprenorul Nicuşor Şerban, va investi 5,1 milioane de euro într-o fabrică de lactate premium de unde vrea să livreze produse în Europa de Vest şi Orientul Mijlociu. Agroserv Măriuţa are în prezent o fermă de vaci, care produce circa 25 de tone de lapte pe zi.

 

„O parte din producţia fabricii o vom exporta. Am avut discuţii cu distribuitori din Europa de Vest şi din Orientul Mijlociu. Există o cerere foarte mare pentru produse premium. În acest moment, laptele nostru pleacă la un procesator din Bulgaria, care produce pentru un mare lanţ de supermarketuri din Germania.

Exportăm cam 90% din lapte şi restul merge catre procesatori locali mari precum Olympus sau Covalact“, a declarat pentru ZF Adrian Cocan, development manager al Agroserv Măriuţa. Construcţia fabricii din Dragoeşti va demara în circa o săptămână. Antreprenorul Nicuşor Şerban a pus bazele Agroserv Măriuţa în anul 1994, iar acum deţine una dintre cele mai performante ferme de vaci de pe plan local.

El a început mica afacere cu un tractor, prestând servicii şi luând un teren în arendă. Ulterior, în 1998, a cumpărat prima vacă. În 2015 compania a avut o cifră de 21 mil. lei (4,7 mil. euro), o marjă de profit de 10% şi un număr mediu de 49 de angajaţi, arată datele de la mfinante.ro.

Studiu Agricola Bacău: Opt din zece români consumă săptămânal ouă
Autor: meatmilk  /   joi, 7 decembrie 2017

(Comunicat) Opt din zece români consumă ouă săptămânal, însă mai puțin de jumătate, au cunoștințe corecte despre proprietățile lor, informează Agricola Internațional Bacău, într-un studiu pe care l-a realizat.   Românii sunt mari consumatori de ouă. Opt din zece respondenți consumă ouă săptămânal, iar cei mai...

Moldova în Bucate, cel mai vizibil brand din categorie, în luna octombrie
Autor: meatmilk  /   luni, 4 decembrie 2017

(Comunicat) Moldova în Bucate, de la Vascar, se situează pe prima poziție în topul vizibilității în presă în categoria preparate din carne, conform datelor furnizate decompania de monitorizare Klarmedia.   Brandul Moldova în bucateînregistrează o acoperire media de aproape 30% din totalul brandurilor din categoria preparate...