Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Aldi a intrat pe piața de food-retail din China

Autor: Nora Marinluni, 2 septembrie, 2019

Retailer-ul Aldi, din Germania, și-a făcut oficial intrarea pe piața din China, cu două magazine fizice în Shanghai. Imediat, va urma deschiderea unui magazin transfrontalier de comerț electronic, mai întâi pe Tmall Global și apoi un magazin flagship online în Tmall obișnuit un an mai târziu.

 

Echipa de experți Mintel a vizitat recent sucursala Aldi din districtul Jing’an. Aici, au analizat lucrurile care i-au surprins în timpul vizitei, modul în care Aldi depășește alți retaileri, precum și provocările cu care se va confrunta lanțul de supermarketuri din China.

 

În ciuda spațiului mai mic și a unităților limitate SKU, Aldi reușește să acopere aproape toate categoriile de produse care fac nevoile zilnice ale consumatorilor. Adunând aceeași strategie de produs ca și magazinele sale la nivel global, majoritatea produselor de vânzare cu amănuntul Aldi sunt de la mărci exclusiviste alese chiar de specialiștii proprii.

 

În această privință, Aldi are avantajul controlului calității și al siguranței produselor – care este în conformitate cu ceea ce s-au poziționat întotdeauna pentru a fi, adică pentru a oferi „o calitate înaltă la o valoare bună”.

 

Se spune că Aldi încearcă în prezent și testează strategii inovatoare de vânzare cu amănuntul din China, din care apoi fac rapid ajustări și îmbunătățiri pe baza feedback-ului clienților și colectarea datelor.

 

Aldi oferă un amestec de produse importate și locale; produsele importate îl pot ajuta pe Aldi să concureze cu supermarketurile premium care se concentrează pe mărfurile importate; în timp ce produsele provenite local sunt o afacere bună pentru consumatorii chinezi, informează Mintel care analizează afacerile Aldi din China.

„Mozzarella di Bufala Campana” a primit protecție IGP la nivel mondial
Autor: Nora Marin  /   luni, 26 august 2019

Efortul Uniunii Europene de a deține proprietatea exclusivă a termenilor obișnuiți de brânză bazată pe origine s-a încheiat cu un nou acord, protejând „mozzarella” în întreaga lume.   Utilizarea etichetelor precum parmezanul, Feta, Asiago și Mozzarella în brânză a fost pusă în discuție prin prioritatea...

Müller își extinde operațiunile în UK
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 1 august 2019

Pentru a contracara efectelenegative ale Brexit, Muller a finalizat un proiect de extindere a afacerilor din Marea Britanie în valoare de 50 milioane lire sterline, prin construirea unei fabrici de iaurt refrigerat, capabil sa produca anual 500 milioane de porții.   Compania a declarat că investiția, care a creat 65 de noi locuri de...