Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Alimentele conduc Top-ul publicității TV

Autor: meatmilkluni, 5 decembrie, 2016

Prime-time-ul de luni seara pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România a fost ocupat de reclame la alimente şi băuturi, medicamente, credite, servicii din industria telecom, dar şi la cosmetice, astfel că dintr-un total de 105 spoturi publicitare, 86 au fost numai la produse din aceste categorii.

 

„Bătălia” pentru primul loc în prime-time se dă constant între alimente şi medicamente, de cele mai multe ori cele din urmă fiind „câştigătoare”.

 

Săptămâna aceasta, luni seara, în intervalul orar 20.00-21.00, ali­men­tele şi băuturile au fost reprezentate de 35 de reclame, urmate de me­di­camentele eliberate fără pres­cripţie medicală (OTC-uri – n. red.) cu 34 de reclame, servicii tele­com (6), servicii ban­care şi nebancare (6) şi cos­metice (5).

 

În ce priveşte produsele alimentare, cele mai vizibile au fost cele ale Dr. Oetker, filiala locală a grupului german cu acelaşi nume, care produce aditivi alimentari, conservanţi sau deserturi, cu branduri precum Mug Pudding sau cu produse de post, specifice perioadei sărbătorilor marca Inedit Food, companie achiziţionată în 2007.

Lidl susține programul VIA, destinat tinerilor afectați de cancer
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Izolarea este cunoscută ca fiind problema numărul unu cu care se confruntă tinerii adulți atunci când au de a face cu un diagnostic precum cancerul.   ,,VIA – aplicația mobilă concepută pentru a conecta persoane și pentru a crea conexiuni umane între tinerii adulți care se luptă cu cancerul astfel încât...

Studiu: Spațiile publicitare din restaurante, valoroase pentru marketing
Autor: meatmilk  /   miercuri, 6 iunie 2018

(Comunicat) Proprietarii lanțurilor mici de restaurante și cei independenți au avut întotdeauna un rol divers în desfășurarea zilnică a propriilor afaceri, începând de la bucătar șef și până la director operațional, în gestionarea operațiunilor zilnice ale restaurantului. Astăzi, aceștia se confruntă cu încă o provocare:...