Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Alimentele conduc Top-ul publicității TV

Autor: meatmilkluni, 5 decembrie, 2016

Prime-time-ul de luni seara pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România a fost ocupat de reclame la alimente şi băuturi, medicamente, credite, servicii din industria telecom, dar şi la cosmetice, astfel că dintr-un total de 105 spoturi publicitare, 86 au fost numai la produse din aceste categorii.

 

„Bătălia” pentru primul loc în prime-time se dă constant între alimente şi medicamente, de cele mai multe ori cele din urmă fiind „câştigătoare”.

 

Săptămâna aceasta, luni seara, în intervalul orar 20.00-21.00, ali­men­tele şi băuturile au fost reprezentate de 35 de reclame, urmate de me­di­camentele eliberate fără pres­cripţie medicală (OTC-uri – n. red.) cu 34 de reclame, servicii tele­com (6), servicii ban­care şi nebancare (6) şi cos­metice (5).

 

În ce priveşte produsele alimentare, cele mai vizibile au fost cele ale Dr. Oetker, filiala locală a grupului german cu acelaşi nume, care produce aditivi alimentari, conservanţi sau deserturi, cu branduri precum Mug Pudding sau cu produse de post, specifice perioadei sărbătorilor marca Inedit Food, companie achiziţionată în 2007.

MADR lansează Programul de creștere a consumului de carne de oaie
Autor: meatmilk  /   miercuri, 25 octombrie 2017

(Comunicat) MADR lansează la Romexpo, în cadrul celui mai mare târg pentru agricultură din țară – INDAGRA 2017, Campania de informare şi promovare a consumului de carne de oaie denumită “Alege Oaia!”.   În demersul său, MADR va avea sprijinul tuturor crescătorilor de ovine din România, care doresc, prin intermediul...

Top-ul vizibilității în online a produselor din carne pe luna septembrie
Autor: meatmilk  /   miercuri, 11 octombrie 2017

TreeWorks a dat publicității Top-ul vizibilității produselor și mărcilor de carne în online pentru luna septembrie, realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei.   Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii, din care vă prezentăm cele mai...