Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Alimentele private label au atins pragul de 2 miliarde de euro

Autor: Ilie Stoianjoi, 6 iunie, 2013

Mărcile private, respectiv acele produse no-name care au luat cu asalt comerţul local în ultimii ani marcaţi de criză şi de scăderea consumului, au ajuns în topul celor mai vândute produse, atingând valoarea de 2 miliarde de euro, informează Ziarul financiar.

88% dintre români spun că au cumpărat produse care poartă doar sigla marilor magazine. De obicei, acestea sunt fabricate de producători care au în portofoliu şi branduri cunoscute.

În ciuda abundenţei reclamelor de la televizor, mulţi români se îngrămădesc la produse care nu arată pe etichetă vreun nume cunoscut. Întotdeauna, preţul e cârligul care te trage spre raft.

Produsele poartă de obicei emblema hipermaketului şi sunt denumite produse proprii. Dacă la preţ bate brandul, rămâne o întrebare: or fi bune?

Pe cutiile de lapte, de exemplu, sunt trecute aceleaşi valori nutriţionale ca la cele de brand. Apar sigla lanţului de hipermarketuri şi faptul că e făcut în România. Unde este totuşi făcut?

„Cele mai multe produse din această gamă sunt produse în România de producători care au în portofoliu mărci cunoscute”, a explicat Andreea Mihai, reprezentantă a reţelei de hipermaketuri Carrfour, pentru Evenimentul zilei.

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...

Alimentele private label au atins pragul de 2 miliarde de euro

Autor: joi, 6 iunie, 2013

 

Mărcile private, respectiv acele produse no-name care au luat cu asalt comerţul local în ultimii ani marcaţi de criză şi de scăderea consumului, au ajuns în topul celor mai vândute produse, atingând valoarea de 2 miliarde de euro, informează Ziarul financiar.

88% dintre români spun că au cumpărat produse care poartă doar sigla marilor magazine. De obicei, acestea sunt fabricate de producători care au în portofoliu şi branduri cunoscute.

În ciuda abundenţei reclamelor de la televizor, mulţi români se îngrămădesc la produse care nu arată pe etichetă vreun nume cunoscut. Întotdeauna, preţul e cârligul care te trage spre raft.

Produsele poartă de obicei emblema hipermaketului şi sunt denumite produse proprii. Dacă la preţ bate brandul, rămâne o întrebare: or fi bune?

Pe cutiile de lapte, de exemplu, sunt trecute aceleaşi valori nutriţionale ca la cele de brand. Apar sigla lanţului de hipermarketuri şi faptul că e făcut în România. Unde este totuşi făcut?

„Cele mai multe produse din această gamă sunt produse în România de producători care au în portofoliu mărci cunoscute”, a explicat Andreea Mihai, reprezentantă a reţelei de hipermaketuri Carrfour, pentru Evenimentul zilei.

Transavia controlează integral lanțul de producție
Autor: Meat MIlk  /   joi, 22 ianuarie 2015

Transavia controlează integral lanțul de producție, ca urmare a investițiilor făcute în ultima perioadă, fapt care contribuie la menținerea companiei în poziția de lider al aviculturii românești. Primul pas a fost efectuat în anul 2011, când Transavia a înființat Divizia vegetală, devenind prima companie producătoare de carne din...

Khaled El Solh, Caroli Foods: Dorim o creștere de peste 10 %
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 21 ianuarie 2015

”Dorim o creștere de peste 10 %, a declarat domnul Khaled El Solh, CEO al companiei Caroli Foods, într-un interviu acordat publicației Magazinul Progresiv, după ce, pentu anul trecut, a fost raportată o creştere de 20% a profitabilităţii, iar cifra de afaceri a depăşit pragul de 80 milioane euro în 2014. Referindu-se la evoluția...

Consumul mediu anual de pește din România este de 4-5 kg
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 21 ianuarie 2015

Consumul mediu anual de pește din România este de 4-5 kg, de opt ori mai mic decât, de exemplu, în Spania sau Franța. Din totalul consumului, doar 13% din peştele de pe piaţă este pescuit în apele româneşti sau crescut în fermele piscicole din ţara noastră. În condițiile în care 87 % din pește este importat, ajung în magazine...

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...