Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Ambalarea cărnii de pasăre, temă de dezbateri la Paris

Autor: Meat MIlkluni, 28 octombrie, 2013

Deoarece industria europeana a carnii de pasare se confrunta cu provocari majore pentru a imbu­natati procesele, comerciali­zarea si profitabilitatea, Sealed Air Cryovac a organizat un eveniment dedicat carnii de pasare la Packforum, centrul sau european de relatii cu clientii din Paris.

Un numar de 72 de delegati din partea a 50 de companii din 21 de tari si-au indreptat pasii catre PackForum-Paris pentru a afla tendintele pietei si inovatiile recente in tehnologia ambalarii, informeaza Magazinul progresiv.

Dupa prezentarile facute de leaderii din industrie si de expertii independenti, participantii au avut ocazia de a observa si utiliza cele mai noi echipamente in holul expozitiei Packforum – inclusiv utilajele de portionare, umplere, tratare termica si ambalare. Acestia au examinat prezentari de carne de pasare din toata Europa la „supermarketul” intern si cu ocazia unui tur al supermarketurilor din Paris – si au testat produsele finite.

Tendinte si oportunitati:

-Consumul de carne de pasare per captia in UE a atins o medie de 22,2 kg. Pana in 2015 ar trebui sa creasca cu 9%.

-Pana in 2030, carnea de pasare va inlocui carnea de porc ca proteina animala preferata la nivel mondial.

-Pentru a produce 1kg de carne de pasare este nevoie doar de 2kg de graunte, ceea ce o face sa fie carnea cu cea mai lunga perioada de valabilitate.

-Competitia acerba, presiunile legate de pret din partea retailerilor, standardele ridicate pentru bunastarea animalelor si obiceiurile in continua schimbare sunt provocari cheie pentru sectorul european de carne de pasare.

-Inovatiile in ceea ce priveste ambalarea ofera solutii sigure si ieftine care sporesc interesul pentru carnea de pasare (protectie impotriva penetrarii apei, pungi imprimate, dispunere verticala, „cook-in-the-pack” (preparare in ambalaj), desfacere usoara, marinate etc.).

-Placerea este de departe factorul cel mai important cand vine vorba despre alegerea consumatorului, jucand un rol important in 48,1% din achizitia de alimente la nivel mondial. Sanatatea se afla pe locul al doilea cu 26,1%.

-Tehnologiile de ambalare pot spori semnificativ perioada de valabilitate.

-Luc Sauban, Marketing Manager Case-Ready EMEA al Sealed Air, a subliniat cinci provocari majore cu care se confrunta sectorul UE de carne de pasare: standarde mai ridicate pentru siguranta alimentelor si bunastarea animalelor decat in alte parti, presiune in ceea ce priveste profitabilitatea, puterea concentrata a retailerilor si grupurilor din alimentatia publica, nevoia de dezvoltare de durata si preferintele consumatorilor. „Ambalarea“, a adaugat acesta, „este cheia pentru abordarea acestor provocari“. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

În 2015, Frigoexpres va avea o creștere de 10 %
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

În anul 2015, compania de transport Frigoexpres va avea o creștere de 10 % a afacerilor, a declarat Florian Mihuţ, Directorul General şi acţionarul majoritar al transportatorului orădean, la acest lucru urmând să contrinuie noile contracte semnate în Germania, Franţa şi Elveţia.   „Anul trecut l-am terminat cu o cifră de...

Afacerile VPK Packaging-Salonta vor trece de 23 de milioane de euro
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 15 ianuarie 2015

Afacerile VPK Packaging-Salonta vor trece de 23 de milioane de euro, în 2015. Mai precis, producătorul belgian de ambalaje din carton VPK Packaging, care deţine pe piaţa locală două fabrici la Salonta, judeţul Bihor, şi-a bugetat pentru anul 2015 o cifră de afaceri de 23,6 mil. euro, mai mult cu 13% faţă de anul trecut, în principal pe...