Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Americanii, nemulțumiți de întârzierea semnării tratatului USMCA

Autor: Mircea Demetermiercuri, 17 iulie, 2019

Coaliția americană pentru produse lactate (ADC) și producătorii membri ai acesteia Statele Unite și-au exprimat îngrijorarea că vitalitatea industriei lactate a națiunii va continua să fie afectată, dacă până la sfârșitul acestei luni nu va fi semnat Acordul de liber-schimb SUA-Canada-Mexic (USMCA).

 

În acest sens, ADC a declarat că solicită Camerei Reprezentanților să ajungă la un consens cu Casa Albă,  asupra temelor rămase în negociere și să accelereze votul, pentru a înlocui Acordul Nord-American NAFT).

 

”Industria fragilă a produselor lactate nu își poate permite să se oprească și să aștepte tot mai multe ferme de produse lactate să continue să renunțe la afaceri”, a spus ADC într-un comunicat, menționând că fermierii de lapte continuă să traverseze o perioadă de criză fără precedent, suferind de rentabilitate scăzută, ca urmare a tarifelor de retorsiune, a prețurilor la lapte și a evenimentelor meteorologice istorice”.

 

„În absența unui acord cu Uniunea Europeană, tratatul USMCA este crucial pentru viitorul industriei agricole și lactate americane”, susține ADC, care argumentează:

 

„Cu 43 de milioane de locuri de muncă și 20% din economia americană legată de agricultură, USMCA sporește semnificativ posibilitățile de îmbunătățire a comerțului cu doi dintre partenerii comerciali de top ai SUA, Mexic și Canada”.

Rabobank: Războaiele tarifare și vremea extremă frânează industria americană a laptelui
Autor: Mircea Demeter  /   joi, 27 iunie 2019

O combinație a vremii extreme și a litigiilor comerciale a avut un efect negativ asupra industriei americane a laptelui, în prima jumătate a acestui an, fapt care va avea efect pe plan global, susține ultimul raport emis de Rabobank.   În ciuda scăderii consumului de lapte lichid în SUA, producția nu a avut un impact...

Coca Cola s-a aliat cu Fonterra, pentru a domina piața lactatelor din Asia
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 21 iunie 2019

Gigantul de produse lactate, Fonterra și Coca-Cola, au format o alianță strategică menită să le impună supremația pe piața lactatelor și a băuturilor de pe piața din Asia, produsele urmând a fi comercializate sub marca Nutriboost, deținută în comun de cele două părți.   Miscarea are avantaje multiple pentru fiecare...