Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

„Ana şi Cornel”, 20 de ani de tradiţie în industria cărnii

Autor: Ilie Stoianmiercuri, 9 octombrie, 2013

“Ana şi Cornel” este o prezenţă tot mai importantă în industria naţională a preparatelor din carne. Înfiinţată în anul 1994, compania a cunoscut o evoluţie constantă, reuşind să parcurgă, de la an la an, etape importante care au clădit un business de succes. Ascensiunea „Ana şi Cornel” a făcut ca numărul locurilor de muncă pe care le asigură să crească de la 47 în anul 2003, până la 750 în anul 2013.

 camelia paraschiv - fabrica de carneÎn acest scop, întreaga activitate de producţie se desfaşoară în cadrul fabricii de la Mizil, care în ultimii ani a fost dotată cu tehnologii avansate, prin finanţare europeană. Totodată, compania funcţionează în baza certificării ISO 22000 / 2010.

Portofoliul companiei numară o gamă extinsă de produse din carne, precum: salamuri, cârnaţi, specialităţi din carne, preparate crud-uscate, semipreparate, precum şi carne proaspată de porc, vită şi pasăre.

Carnati de gratarÎncă de la începutul activităţii, compania a deschis propria reţea de magazine, care numără în prezent peste 70 de unităţi, în care este comercializată peste 60% din producţia totală. Restul de 40% este comercializat prin intermediul unuia dintre cei mai mari retaileri din Romania şi a unei reţele de distribuţie care numără peste 3.000 de clienţi din Muntenia, Dobrogea, Moldova, Oltenia şi Banat. “Până la finalul anului avem în plan extinderea cu încă 10 magazine proprii. Am ales propria reţea pentru a ne gestiona cu uşurinţă vânzările, producţia şi cash-flow-ul. Nu este deloc uşor să gestionezi două domenii în paralel, dar este mult mai sigur. În ceea ce priveşte anul 2014, avem în plan deschiderea unui nou depozit, în zona Ardealului, şi a cel puţin 50 de noi magazine”, a declarat Carmina Paraschiv,  Director General  al companiei “Ana şi Cornel”.

Costita afumata extraCu o cifră de afaceri de peste 42 de milioane de euro anual şi cu o poziţionare constantă în ultimii 6 ani în topul producătorilor de mezeluri, “Ana şi Cornel” îşi propune să menţină acelaşi ritm de activitate. Graţie dezvoltării tuturor companiilor din grupul Carmistin, din care face parte şi “Ana şi Cornel”, întreg circuitul producţiei poate fi controlat: de la cultivarea solului, creşterea animalelor, la activitatea de abator, producţia efectivă şi, ca ultim pas, comercializarea produselor către clienţi. Ultimii trei ani au implicat investiţii în deschiderea a peste 40 de magazine proprii, echipamente de ambalat, deschiderea unui depozit logistic în Bacău, modernizarea şi dimensionarea secţiilor de producţie sau în implementarea de soluţii software SAP.

Salam VictoriaCompania “Ana şi Cornel” îşi  propune să fie în continuare una dintre primele opţiuni ale consumatorilor în ceea ce priveşte  mezelurile şi preparatele din carne, rămânând în acest fel în primele trei locuri în topul firmelor alimentare.

Sunca Praga

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...