Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Ana și Cornel lansează Campania “Începe Școala cu noi!”

Autor: Meat MIlkmarți, 2 septembrie, 2014

Odată cu sfârșitul sezonului de vară și cu începerea școlilor, compania Ana și Cornel lansează campania “Începe Școala cu noi!”. Campania se desfășoară între 28 august și 15 octombrie  2014, atât în magazinele Ana și Cornel, cât și pe pagina oficială de Facebook. Compania Ana și Cornel oferă 50.000 de caiete tuturor clienților care vor achiziționa produse cu o valoare mai mare de 59 RON din orice magazin Ana și Cornel.

De asemenea, pe pagina oficială de Facebook a companiei se va desfășura un concurs care le va aduce tuturor participanților posibilitatea de a câștiga un ghiozdan personalizat, un penar complet echipat și 10 caiete dictando. Mecanismul concursului este simplu: dai un like paginii oficiale de Facebook Ana și Cornel, un share posterului de concurs și lași un comentariu cu o întâmplare haioasă de la școală. Participanții care vor îndeplini aceste condiții vor intra automat în tragerea la sorți.

Mai mult decât atât, în cadrul campaniei “Începe Școala cu noi!”, Ana și Cornel va împărți 4000 de caiete copiilor din școlile generale defavorizate, școli din zonele Prahova, Buzău, Bacău sau chiar București, în care copiii sau părinții acestora nu își pot permite să achiziționeze rechizite.

“Din punctul nostru de vedere, educaţia reprezintă cel mai important aspect în dezvoltarea copiilor. Astfel, compania Ana și Cornel dorește să ajute în acest sens. Ne-am hotărât să distribuim caiete în școli în care copiii sunt defavorizați și nu își permit achiziţionarea rechizitelor. Prin desfășurarea acestei campanii ne dorim să recompensăm atât clienții fideli, cât și să oferim un ajutor persoanelor care au nevoie.”, declară Carmina Paraschiv, director general al companiei Ana și Cornel.

Cu o tradiție de peste 20 de ani pe piață, compania Ana și Cornel își menține poziția de a fi una dintre cele mai importante companii producătoare de mezeluri din România. Dorind să își mulțumească întotdeauna clienții nu doar cu produsele de calitate, compania și-a focusat de data aceasta atenția asupra învățământului. Demararea proiectului “Incepe Școala cu noi” are la bază consolidarea relației dintre companie și clienții săi și dorința de a contribui oferind ajutor școlilor din România.

Despre Ana şi Cornel

Ana şi Cornel este o companie românească fondată în anul 1994, cu activitate în domeniul producţiei preparatelor din carne având o cifră de afaceri de 50 de milioane euro, peste 800 de angajaţi şi o cotă de piaţă de 5%.

Cu o istorie de peste 20 de ani , compania Ana şi Cornel se situează constant în primele trei locuri din topul celor mai importante companii producătoare de mezeluri din România, având o capacitate de producţie de 20.000 de tone anual şi respectând cele mai înalte standarde de calitate şi de management.

Produsele companiei sunt comercializate sub brandul “De la Ana şi Cornel – mezeluri de familie”  într-o reţea de peste 80 de magazine proprii şi către peste 3000 de clienţi din întreaga ţară. Mezelurile de familie de la Ana şi Cornel sunt: salamuri, cârnaţi, specialităţi crud-uscate, semipreparate precum şi carne proaspătă de porc, vită, pasăre, toate create şi produse după reteţe tradiţionale şi cu maximă atenţie la sănătatea consumatorului.

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...