Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Angst a lansat noul brand reteta originala

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

De curand, Angst a lansat un nou brand de preparate din carne, Reteta Originala, cu intentia directa de a se individualiza o data in plus, prin calitatea produselor.

Amintirea ospetelor de alta data i-a indemnat pe tehnologii de la Angst sa puna in valoare Reteta Originala a unora dintre cele mai cautate preparate de carne, reconstruind retete pe care vestitii maestrii gastronomi ai vremurilor trecute le-au inventat.

Angst a deschis noua directie cu Mititeii de vita, asa cum erau la 1920 in celebrele restaurante din Bucuresti, Pastramioara de porc 1960, Jambon afumat fara os de la 1965, Cabanosi ca-n ‘66 sau Muschi file afumat din ’70.

Retete ale vremurilor trecute sunt aduse acum pe masa cunoscatorilor cu gusturi rafinate, care sunt indemnati sa redescopere aroma si gusturile uitate. Gustul deosebit al acestor produse care contin cele mai alese ingrediente este dat de experienta si pasiunea specialistilor firmei Angst.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Angst a lansat noul brand reteta originala

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

De curand, Angst a lansat un nou brand de preparate din carne, Reteta Originala, cu intentia directa de a se individualiza o data in plus, prin calitatea produselor.

Amintirea ospetelor de alta data i-a indemnat pe tehnologii de la Angst sa puna in valoare Reteta Originala a unora dintre cele mai cautate preparate de carne, reconstruind retete pe care vestitii maestrii gastronomi ai vremurilor trecute le-au inventat. Angst a deschis noua directie cu Mititeii de vita, asa cum erau la 1920 in celebrele restaurante din Bucuresti, Pastramioara de porc 1960, Jambon afumat fara os de la 1965, Cabanosi ca-n ‘66 sau Muschi file afumat din ’70.

Retete ale vremurilor trecute sunt aduse acum pe masa cunoscatorilor cu gusturi rafinate, care sunt indemnati sa redescopere aroma si gusturile uitate. Gustul deosebit al acestor produse care contin cele mai alese ingrediente este dat de experienta si pasiunea specialistilor firmei Angst.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...