Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Angst a redeschis magazinul din 1 mai

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Angst a redeschis, la jumatatea lunii aprilie, supermarketul situat la intersectia bulevardelor Ion Mihalache cu Turda, care a fost primul magazin al retelei, anunta modernbuyer.ro

„Consideram redeschiderea magazinului Ion Mihalache o reparatie morala fata de clientii fideli Angst din zona Miciurin. Prin acesta actiune aratam inca o data ca Angst isi tine intodeauna cuvantul dat fata de consumatorii sai, onorand asfel o promisiune facuta in momentul inchiderii locatiei”, spune Sorin Minea, presedinte al grupului de firme Angst. Am incercat in toata aceasta perioada sa gasim un spatiu in zona, dar ocazia s-a ivit abia in urma cu 2 luni, iar bucuria a fost cu atat mai mare cu cat locatia era chiar cea in care am deschis in anul 1994, primul nostru magazin mai spune Minea.

Si in aceasta unitate a fost implementat noul concept de magazin. Designul locatiei imbina perfect ospitalitatea si traditionalismul unui magazin de proximitate cu diversitatea produselor unui supermarket. Potrivit reprezentantilor companiei, investitia de aproximativ 300.000 de euro a fost realizata pentru suprafata de 260 mp. Accentul a fost pus pe zona dedicata carnii si preparatelor din carne in care gama « Bunatatilor Traditionale » ocupa un spatiu din ce in ce mai mare. In vitrina pentru carne proaspeta clientul poate alege specialitati din carnea de porc, de vita, oaie, curcan si pui. Preparatele de gastronomie din « Bucataria Angst » precum si semipreparatele « Angst te invita la gratar » vor fi si ele prezente pentru a satisface chiar si cele mai rafinate gusturi ale clientilor Angst. Magazinul ofera si spatii dedicate lactatelor si branzeturilor, legumelor si fructelor proaspete, painii si produselor de panificatie, precum si o selectie de vinuri.

GfK: Piața produselor de larg consum a crescut cu 13 %
Autor: meatmilk  /   joi, 24 mai 2018

(Comunicat) În primul trimestru al anului 2018, piața bunurilor de larg consum pentru acasă din România a înregistrat o creștere în valoare de 13% față de aceeași perioadă a anului trecut. Spre deosebire de perioadele anterioare, volumele cumpărate au reintrat pe o curbă ascendentă (+7.4%). Familiile au mers mai des la cumpărături...

Studiu Cargill: Consumatorii asociază bunăstarea animalelor cu siguranța alimentară
Autor: Nora Marin  /   joi, 24 mai 2018

Cercetările efectuate de Cargill în cadrul studiului "Feed 4 Thought" au constatat că 94% dintre consumatorii europeni cred că proteina este crescută și manipulată cu măsuri adecvate de siguranță alimentară.   Un total de 1.000 de participanți din întreaga Uniune Europeană au fost chestionați în aprilie, pentru a examina...