Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Angst deschide sezonul de grătar

Autor: Ilie Stoianmarți, 2 aprilie, 2013

Apropierea mini-vacanței de la începutul lunii mai a oferit companiei Angst pretextul declanșării unei campanii de dinamizare a vânzărilor, campnaia având titlul generic ”Angst te invită la grătar”.

În fapt, nu este altceva decât reluarea unei campanii care se derulează la începutul fiecărei primăveri, acțiune care a debutat în anul 2010.

Campania pornește de la constatarea că, odată cu venirea timpului favorabil ieșirii în aer liber se dinamizează și «turismul de week-end» cu mancare «la sacosa» fapt care influenteaza în mod pozitiv vânzarile de carne si preparatelor din carne. Pe fondul scaderii puterii de cumparare a populatiei, mai ales in zona Bucuresti, aspectele pozitive enumerate reusesc sa compenseze scaderile datorate situatiei economice defavorabile.

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...