Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Angst organizează cel mai mare concurs de ready meal din România

Autor: meatmilkluni, 14 mai, 2018

(Comunicat) Grupul Angst organizează pe 18 şi 19 mai YOUNG CHEF–cel mai mare concurs de ready meal din România. Competiţia are loc în cadrul Pack Expo 2018, expoziţia de ambalaje şi soluţii de ambalare din Europa de Sud-Est, care se desfăşoară între 16 şi 19 mai în pavilionul B2 din Romexpo-Bucureşti.

 

Pe o suprafaţă de 150mp, într-un spaţiu special amenajat, cei 6 semifinalişti(tineri bucătari cu vârste de până în 35 de ani) selectaţi de membrii juriului vor prepara propriile reţete propuse pentru ready meal. La final, juriul format din Chef Sorin Bontea, Sorin Minea şi Chef Ioan Cristian Şerb va vota cei 4 finalişti care vor găti pe 19 mai aceeaşi reţetăpentru publicul premium prezent la expoziţie. Acesta va degusta şi va vota reţeta câştigătoare.

 

Tânărul câştigător va primi titlul şi trofeul YOUNG CHEF, precum şi un premiu în bani, în valoare de 1000 de euro.În plus, câştigătorul va beneficia de un abonament pe 12 luni la revista Gastromediaşi un interviuîn următorul număr al revistei, de după eveniment.

 

Organizat în parteneriat cu ULMA Packaging, YOUNG CHEF – concursul de reţete pentru ready meal este un concept nou de eveniment organizat în cadrul Pack Expo, din dorinţa de a promova ambalajele inovatoare prin intermediul produselor gata de consum “ready meal” realizate cu ingeniozitate de tineri bucătari profesionişti din ingrediente proaspete şi de calitate.

Super show, super concurs la Pack Expo 2018! Vrei mai multe detalii? Le găseşti pe www.pack-expo.ro

Rezultate financiare bune pentru Danone România, în 2017
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Danone România a înregistrat în 2017 rezultate financiare pozitive, care consolidează o poziție profitabilă, permițând companiei să continue investițiile locale în acest an. Cifra de afaceri s-a ridicat la 497 milioane lei, crescând cu aproximativ 3%, în comparație cu anul 2016.   Evoluția pozitivă din...

Hochland sărbătorește 25 de ani în România printr-o nouă campanie de comunicare
Autor: meatmilk  /   joi, 5 iulie 2018

(Comunicat) La aniversarea a 25 de ani de existență a produselor sale pe piața din România, Hochland se reinventează și lansează o campanie de comunicare de brand prin care își redefinește universul și ilustrează o nouă stare de spirit.   Pe parcursul acestor ani, Hochland a devenit cea mai cunoscută și mai cumpărată...