Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Anuga 2017: La Koln, Mirdatod caută să-și extindă baza de beneficiari externi

Autor: Ursachi Veronicamiercuri, 11 octombrie, 2017

Fiind prezentă pentru prima oară la standurile celui mai mare târg mondial dedicat Industriei alimentare, Anuga 2017, compania Mirdatod speră să își extindă baza de beneficiari externi pentru produsele sale lactate.

 

Singura firmă din România care are o certificare europeană care să ateste originea produsului, Mirdatod propune beneficiarilor externi, desigur, telemeaua de Ibănești, diverse sortimente de cașcaval, ruladă afumată etc.

 

Domnul inginer Nicu Bumb, reprezentantul firmei mureșene, a declarat pentru revista Meat.Milk. că în prezent volumul exporturilor se ridică la 8 %, ținta principală fiind comunitățile de români din Statele Unite, Spania și Italia, însă tocmai de aceea sunt prezenți la Koln, pentru a găsi noi piețe.

 

Referitor la activitatea curentă, domnul Bumb a adăugat că în cel mult două luni de zile, Mirdatod va lansa trei produse noi, mai precis, Cașcavalul de Ibănești, urda de Ibănești și smântâna de Ibănești, în acest moment lucrându-se la conceptul de etichetă. (Veronica Ursachi-Corespondență din Koln, 10 octombrie 2017)

Studiu Agricola Bacău: Opt din zece români consumă săptămânal ouă
Autor: meatmilk  /   joi, 7 decembrie 2017

(Comunicat) Opt din zece români consumă ouă săptămânal, însă mai puțin de jumătate, au cunoștințe corecte despre proprietățile lor, informează Agricola Internațional Bacău, într-un studiu pe care l-a realizat.   Românii sunt mari consumatori de ouă. Opt din zece respondenți consumă ouă săptămânal, iar cei mai...

Moldova în Bucate, cel mai vizibil brand din categorie, în luna octombrie
Autor: meatmilk  /   luni, 4 decembrie 2017

(Comunicat) Moldova în Bucate, de la Vascar, se situează pe prima poziție în topul vizibilității în presă în categoria preparate din carne, conform datelor furnizate decompania de monitorizare Klarmedia.   Brandul Moldova în bucateînregistrează o acoperire media de aproape 30% din totalul brandurilor din categoria preparate...