Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Anuga 2017: La Koln, Mirdatod caută să-și extindă baza de beneficiari externi

Autor: Ursachi Veronicamiercuri, 11 octombrie, 2017

Fiind prezentă pentru prima oară la standurile celui mai mare târg mondial dedicat Industriei alimentare, Anuga 2017, compania Mirdatod speră să își extindă baza de beneficiari externi pentru produsele sale lactate.

 

Singura firmă din România care are o certificare europeană care să ateste originea produsului, Mirdatod propune beneficiarilor externi, desigur, telemeaua de Ibănești, diverse sortimente de cașcaval, ruladă afumată etc.

 

Domnul inginer Nicu Bumb, reprezentantul firmei mureșene, a declarat pentru revista Meat.Milk. că în prezent volumul exporturilor se ridică la 8 %, ținta principală fiind comunitățile de români din Statele Unite, Spania și Italia, însă tocmai de aceea sunt prezenți la Koln, pentru a găsi noi piețe.

 

Referitor la activitatea curentă, domnul Bumb a adăugat că în cel mult două luni de zile, Mirdatod va lansa trei produse noi, mai precis, Cașcavalul de Ibănești, urda de Ibănești și smântâna de Ibănești, în acest moment lucrându-se la conceptul de etichetă. (Veronica Ursachi-Corespondență din Koln, 10 octombrie 2017)

Rezultate financiare bune pentru Danone România, în 2017
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Danone România a înregistrat în 2017 rezultate financiare pozitive, care consolidează o poziție profitabilă, permițând companiei să continue investițiile locale în acest an. Cifra de afaceri s-a ridicat la 497 milioane lei, crescând cu aproximativ 3%, în comparație cu anul 2016.   Evoluția pozitivă din...

Hochland sărbătorește 25 de ani în România printr-o nouă campanie de comunicare
Autor: meatmilk  /   joi, 5 iulie 2018

(Comunicat) La aniversarea a 25 de ani de existență a produselor sale pe piața din România, Hochland se reinventează și lansează o campanie de comunicare de brand prin care își redefinește universul și ilustrează o nouă stare de spirit.   Pe parcursul acestor ani, Hochland a devenit cea mai cunoscută și mai cumpărată...