Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Bauma

Anuga 2017: Secțiunea Anuga Organic, complet rezervată

Autor: Ursachi Veronicamiercuri, 9 august, 2017

În perioada 7 – 11 octombrie 2017 Anuga-Köln va oferi o imagine de ansamblu a ofertei de produse ecologice pe piața mondială. Pe de o parte, Secțiunea Eco va oferi un spectru concentrat de produse ecologice, unde vor fi expuse exclusiv produse care poartă o certificare ecologică aprobată conform unui standard pe piață.

 

Pe de altă parte, expozanții Anuga au și posibilitatea de a atrage atenția asupra produselor lor ecologice în celelalte expoziții comerciale. Acest lucru se întâmplă cu ajutorul bazei de date a expozantului. În cadrul cuvântului cheie „Produse ecologice”, toți expozanții care livrează produse ecologice pot fi sortați pe ansamblu. Lista companiilor care își prezintă produsele aici a crescut constant în cursul ultimilor ani. În timp ce în 2013 au existat, într-adevăr, 1.796 de companii care au prezentat produse ecologice, în 2015 deja erau prezentați 2.030 de expozanți care au reprezentat această ofertă de produse. Este de așteptat o creștere suplimentară la târgul următor.

 

Deoarece există deja un număr excelent de înregistrări numai în segmentul Anuga Organic: aproximativ 250 de companii vor fi expuse din nou, atât sub umbrela organizațiilor sau asociațiilor, cât și ca expozanți individuali la Anuga Organic. Asociațiile reprezentate la Anuga includ Consorzio il Biologico (IT), Agricultura daneză (DEN) și Naturland (DE).

 

Din Germania, în acest an participă un număr tot mai mare de expozanți individuali, cum ar fi Alb-Gold, Emils Bio-Manufaktur, Ecofinia, Elbler, Frizer, Foodloose, Followfood, Küchenbrüder, Chipsbox, Proviant, purefood, Tropicai, Wechsler și Zabler.

 

Există un număr mare de expozanți din Italia, cum ar fi Fratelli Damiano, Lauretana, Natura Nuova, Polobio, Probios și Sipa. Același lucru este valabil și pentru Olanda cu DO-IT, Doens Food, De Smaakspecialist, Spack, Tradin Organic, Sanorice și Trouw. Natur’innov din Belgia participă și din Franța Compagnie Biodiversité.

 

Câteva companii își concentrează atenția asupra hranei vegane temă de tendință, de exemplu, Das Eis, joy.foods, PureRaw, Purya !, Tofutown, Topas și Veganz. Furnizorul bulgar Roo’Bar, care a expus deja la ISM din Köln, este un nou expozant nou. Produsele Vegan sunt, de asemenea, distribuite pe întregul Anuga și, împreună cu produsele vegetariene și de comerț echitabil, acestea pot fi localizate prin intermediul bazei de date a expozanților.

 

Nivelul de internaționalitate al expozanților de la Anuga Organic este, de asemenea, de așteptat să ofere o gamă largă de diversitate a produselor. Pe lângă țările citate Belgia, Bulgaria, Danemarca, Germania, Franța, Italia și Olanda, sunt reprezentați furnizori din China, Estonia, Grecia, Letonia, Maroc, Austria, România, Ungaria și SUA.

 

Țara parteneră a Anuga, care este India în acest an, stârnește, de asemenea, așteptări. Subcontinentul a fost implicat în cultivarea ecologică, precum și în dieta vegană tematică pentru multe generații. În consecință, au fost anunțate numeroase produse din gama de produse ecologice pentru Anuga, adică ceai, condimente și impulsuri.

 

Evenimentul special „Anuga Market Organic” va avea loc și din nou în domeniul Anuga Organic. Aici, teoria devine o practică tangibilă atunci când produsele ecologice care sunt gata să vândă în supermarkete sunt prezentate într-un mediu atractiv. Accentul se va pune pe produse proaspete în acest an, adică lapte și produse lactate, precum și produse din carne. De asemenea, fructele și legumele pot prezenta potențialul lor proaspăt, adică în ceea ce privește confortul, și anume salatele pre-tăiate și fructele și articolele similare. Se va aborda, de asemenea, tema contoarelor de servicii și a designului contorului. Ramă de vin va fi, de asemenea, bine aprovizionat cu aproximativ 30 de vinuri din producția ecologică.

 

Evenimentul special „Anuga Market Organic” s-a dovedit a fi nu numai un schimb de idei la ultimele evenimente Anuga, ci și o platformă de contact care aduce împreună cererea și cererea. În acest fel, mulți expozanți utilizează cu succes evenimentul special ca destinație de plasare secundară. În total, între 1.500 și 2.000 de produse vor fi afișate aici.

 

Prezentarea „Anuga OliveOil Market” este un eveniment special, cu potențial organic. Va fi din nou pusă în scenă pe bulevardul central al târgului Anuga. Multe uleiuri de măsline de o gamă largă de origini vor fi oferite pentru prelevarea de probe aici. Experții din industria uleiului de măsline vor sprijini formatul cu informații de bază privind cultivarea, varietățile și producția. Mai mult, un congres de ulei de măsline va avea loc la 8 octombrie 2017.

 

Un program foarte important al programului de sprijin al Anuga este Centrul de Competențe Ecologice. Acesta nu este doar un forum de lectură al și pentru experții din industrie, ci și o platformă de networking și discuții pentru toți cei care se adresează temei organic. Unul dintre punctele de interes din acest an este punerea în aplicare a pesticidelor și oportunitățile de cultivare ecologică. Achiziționarea de materii prime ca parte importantă a lanțului alimentar, construirea încrederii între distribuitor și client, marketing direct de la ferma ecologică și strategii de marketing sunt teme noi. Evenimentele Centrului de Competențe Organice vor avea loc luni, 9 octombrie și marți, 10 octombrie.

 

Despre Anuga

 

Koelnmesse organizează Anuga în colaborare cu Asociația Federală a Comerțului German de Comerț cu amănuntul eV, Berlin, (BVLH). Alți sponsori din industrie includ Federația Industriilor Germane pentru Alimentație și Băutură și Asociația Germană pentru Restaurante și Restaurante. Targul este deschis zilnic de sâmbătă, 7.10.2017 până miercuri, 11.10.2017 de la 10:00 a.m. la 6:00. În mod exclusiv, comercianților li se permite accesul. Mai multe informații, baza de date pentru expozanți și bilete: www.anuga.com

Spania introduce etichetarea de origine a produselor lactate
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 20 septembrie 2017

Conform site-ului oficial Europa.eu, Ministerul Agriculturii și Pescuitului, Alimentației și Mediului din Spania a notificat Comisiei Europene proiectul de lege privind indicarea originii laptelui utilizat ca materie primă pe etichetele laptelui și ale produselor pe bază de lapte.   Această etichetare va fi încercată timp de...

FrieslandCampina începe construcția unui nou centru de distribuție
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 13 septembrie 2017

FrieslandCampina anunță demararea unei investiții care vizează dezvoltarea propriei logistici, prin consrtruirea unui nou Centru de distribuție. Construcția a început în localitatea Meppel, din Olanda.   Noua facilitate de 31.000 m2 va fi utilizată pentru depozitarea și transferul produselor lactate FrieslandCampina destinate...