Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Anuga, Koln: Agricola, performera de necontestat a ediției din 2017

Autor: Ursachi Veronicajoi, 12 octombrie, 2017

Acum, la o zi după încheierea târgului Anuga, putem spune că Agricola Internațional Bacău poate fi declarată drept performera actualei ediții. Prezentă la ediția 2017 a Târgului Internațional Anuga, în cadrul standului României, cu toate categoriile sale de produsele și cu echipele de vânzări și de export ale companiilor Grupului, respectiv Europrod. Avicola Lumina, Agricola Internațional și Salbac, acestea au avut deja multe contacte de afaceri în vederea deschiderii de noi linii de export cu noi clienți din spațiul comunitar.

 

Astfel, Europrod a ofertat la Anuga întreaga gama de produse ready to eat din carne de pui destinate exportului, respectiv Șnițel, Fingers Cordon Bleu și Nuggets în variantă premium, din bucată de carne integrală, ambalate in gramaje mici, la cutie personalizată, precum și aceeași gamă în variantă medium – produse formate din carne de pui. Ambele game sunt prezentate și în variantă halal.

 

Avicola Lumina a fost prezentă la stand cu Ouăle de la găini fericite, crescute în sistem free range și Ouăle îmbogățite cu Omega 3 pe cale naturală, prin adăugarea de semințe de in și de struguri în hrana păsărilor.

 

Salbac a ofertat întreaga gama de salamuri crud-uscate, unde cea mai mare notorietate o are Salamul de Sibiu AGRICOLA, dar și Micii Gustoși, care înregistrează de mulți ani vânzări semnificative în comunitățile de români din UK, Spania și Italia.

 

Agricola Internațional a fost prezentă cu carne refrigerată de pui, în care se distinge Puiul Fericit – cel mai valoros produs al brandului.

 

“Ca de fiecare dată, am fost prezenți la Anuga cu toate categoriile noastre de produse: carne de pui, salamuri crud-uscate, produse ready-meals și ouă, AGRICOLA fiind singurul brand românesc care a ofertat această diversitate de produse ce se regăsesc pe masa românilor cu fiecare ocazie, fie că e vorba de mic dejun, de prânz sau cină. Colegii de la companiile din Grup ne-au transmis că au stabilit multe contacte care au potențialul de a statua noi relații de afaceri intracomunitare pentru brandul AGRICOLA”, a declarat special pentru revista Meat.Milk domnul Cristian Calin, Corporate PR Manager. (Veronica Ursachi-Corespondență din Koln, 12 octombrie 2017)

Comisia Europeană confirmă declinul economic al României
Autor: meatmilk  /   joi, 19 iulie 2018

(Comunicat) Creșterea economică puternică a început să decelereze în cazul României, după ce PIB-ul real a scăzut, de la cifra record de 6,9% în 2017, la 4% în primul trimestru din 2018. Principala cauză o reprezintă o reducerea consumului privat, pe fondul inflației în creștere.   În 2018, PIB-ul real se estimează că...

Intervenția domnului Petre Daea în Consiliul UE, privind PPA în România
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

Doamnă președinte Domnule comisar Dragi colegi, România de-a lungul istoriei a dovedit și poate dovedi oricând că nu a dat boli nimănui, dar din nefericire a primit. România nu este izvor de pestă porcină, dar este în război cu această boală pe un front de aproape 1400 de km la granița de răsărit a Uniunii...